Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je jako pětiletá whiska

10. 12. 2009
21
21
2931
Autor
jejdavilda

 

Bylo to jako blesk z jarní oblohy.

Vzácná pětiletá whiska mu vyklouzla mezi prsty.

Ne, nebyla pětiletá, to jen zdánlivě, byla stará tisice, desetitisíce let.

Zrodila se dávno před pyramidami v jejichž útrobách taky nějaký čas pobývala.

Pro její chuť závodili Řekové, válčili Římané ba co víc, vzývali ji lovci mamutů a na její počest modelovali Venuše.

A ona mu proklouzla.

S údívem se na ni díval a očima zadržoval ten pád, který započal vlastně už jejím plněním.

Padala pár vteřin a přece to byla věčnost. Co mu  prolétlo hlavou?

Byl šťasten, že ji kdy vůbec měl? Byl nešťasten, že ji ztratil? Radoval se, že  poznal její chuť? Plakal, že ji nedopil?

Jak dlouhá je cesta od vyvolení po zatracení? 

Cítil bolest nad její ztrátou, vše bylo jako malá smrt, nic, černo, beznaděj.

Uvědomoval si, že tu zůstaval jen proto aby ji ochutnal. ¨

Když se tak stalo, nemohl se od ní odtrhnout a  chtěl jí dopít do dna.

Oni mu tu vzácnost sebrali.

Oni?

Po životě nastává jeho druhá fáze-mrtvot. 

Co bude teď? Originál láhev není a kopie nemá rád.

Možná by mohl po zemi sesbírat střípek po střípku a lepit a lepit.

Jenže,

           lze vůbec něco slepit bez poškození podstaty látky?


21 názorů

Wincent
09. 02. 2011
Dát tip
hezká myšlenka =)

Háber
12. 12. 2009
Dát tip
asi*


Bíša
10. 12. 2009
Dát tip
!!!

Jeho konzistence připomínala materiál zvaný heraklit. 10% biomasy a 90% lepidla.

Vaud
10. 12. 2009
Dát tip
Ja myslim, ze byl dobre slepenej, ale zrejme uz mel hodne lepidla :-)

To mě zase otrávil Michael Jackson. Já jsem netrpělivě čekal, kdy už se konečně rozpadne, a on si klidně umře vcelku!

Vaud
10. 12. 2009
Dát tip
Kvetoni, tak Sexpistols se rozpadli? Tos mi uplne zkazil den! Mam v tasce 12 letou whisku jako darek k Vanocum pro svaru, tak snad prezije!

A sakra. Teď to vypadá, že se líp orientuju v Norsku než v muzice. Ale opak je pravdou. Jen ty punkery jsem od rozpadu Sex pistols přestal sledovat.

jejdavilda
10. 12. 2009
Dát tip
milý Květoni, Mrtvot je název alba punkové skupiny Buřinky II, které mělo být vydáno tuším ještě před rokem 2000

Nechci ti brát iluze Vildo, úvaha je to znamenitá, zvláště proto, že pojednává o mém oblíbeném parfému, ale slovo MRTVOT vynalezl už 26.06.2006 Norsko. Takové jsou múzy. Mrchy jedny prodejné! (-:

Ó
10. 12. 2009
Dát tip
...tady je to vážné...tak vážné, že ani dobré šprýmy nepomohou..."babo raď"...takže zase jenom nějaké kouzlo...

Impresse
10. 12. 2009
Dát tip
*

Petrusha
10. 12. 2009
Dát tip
keby aspoň dvanásťročná ... :)))

Toscana
10. 12. 2009
Dát tip
jsem fakt netušila, že v době předfaraonské se pálila v Egyptě skotská... to jsou teda věci takhle nad ránem... :o))) *t

BigBivoj
10. 12. 2009
Dát tip
kdybys to dal do superkrychle tak bych tě v tom nepoznal :) ale mrtvod se mi líbí, to používaj skandinávci ne ?

Ferry
10. 12. 2009
Dát tip
jejdo, to tě fakt napadlo přímo ve tvé veselé kebulce? t*

avox
10. 12. 2009
Dát tip
příměr se mi nelíbí, příběh dojímá... */


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru