Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nedoslýchavá úvaha

11. 12. 2009
12
14
1487
Autor
aleš-novák

poslouchal jsem dnes ráno zprávy v rádiu...

díky podpoře

vídeňské radnice

mají o víkendu

Češi a Slováci

do Leopoldova musea

vstup zdarma...


14 názorů

Háber
12. 12. 2009
Dát tip
najmä Ferry*

Háber
12. 12. 2009
Dát tip
komenty sú tu fakt sqelé*

Háber
12. 12. 2009
Dát tip
*

Toscana
12. 12. 2009
Dát tip
Komentáře mě pobavily neméně, než dílko samo. :o))) *t

avox
11. 12. 2009
Dát tip
:-) proč jezdit ze skanzenu do muzea... */

Ale jenom vstup. Propuštěni budou, až si to odpracují jako exponáty. Patrně paviánů (nebo jak se jmenují ty opice s holým zadkem).

aha, takže i zpráva o výstavbě hotelu Ritz v Praze bude novinářskou kachnou...taky si někdo dělá řiť...

Prosecký
11. 12. 2009
Dát tip
Myslíš?

ale v 89 byl skoro Císař presidentem :o)

Ferry
11. 12. 2009
Dát tip
Pozor na blamáž, nedoslýchavý Alešku. Nejedná se o radnici, ale zadnici. "Vídeňská zadnice" je populární klub ze sítě zábavních podniků obchodní společnosti Erotische Träume. V Praze se chystá, prý dokonce pod záštitou vlády, novoroční otevření pobočky zmíněné instituce - "Holá zadnice". ----- ČTK toto před pěti minutami dementovala s tím, že uvedený název bude jen novým označením Komerční banky.

prostý lid má poněkud odlišný vztah k císařům než presidentům...

Prosecký
11. 12. 2009
Dát tip
Ano, Leopoldov se jmenuje po stejném císaři. To naši prezidenti jsou větší kabrňáci, zůstane po nich jako skanzen celá země a ne jenom jedna budova v Praze. Na druhé straně, kdyby se nová knihovna na Letné bývala měla jmenovat Klausinum, možná by zase bojoval za její výstavbu.

Diana
11. 12. 2009
Dát tip
mne tam nedostanou ;-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru