Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantik-Vánoce

12. 12. 2009
4
3
1298
Autor
Arlea689

nevím, jestli to dává smysl - no asi moc ne :-) ani to nemusíte řadit do soutěže, když se vám to nebude líbit...

Podívala jsem se do not a zkusila jen tak zabroukat svůj hlas. Nikdo mi nevymluví, že jsme to už zpívali. Ta hudba mě přenáší přesně do doby, kdy mi je třináct a snažím se sladit svůj hlas s rozladěným klavírem.

Do kombinace mého hlasu a klavíru nejdříve cvakl klíč v zámku a pak vrzly dveře. Vrznutí dveří následovaly kroky do studeného obýváku. Tehdy jsme měli doma dva vánoční stromečky a v předsíni bedny od banánů a já měla do češtiny za úkol popsat náš byt před Vánoci.

Prý celá školní aula ztichla, když jsme na vánočním koncertě zpívali, ztichli i ti dva navzájem cizí lidé každý v jednom rohu. 

Padal sníh, vlastně spíše vločky, které roztají ještě před tím, než dopadnou na zem.

Když jsem byla malá, zdál se mi nejkrásnější sen v životě. Byl o tom, že jsou Vánoce. A pak jsem se na ně strašně těšila, i když jsem si vlastně nic nepřála.


3 názory

Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
Po těch blbůstkách je tohle jako rána mezi světla - skvěle napsané! *t

slivaka
18. 03. 2010
Dát tip
...viz. Nella*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru