Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ROMANTIK - Možná přijde i opravář

12. 12. 2009
6
10
2945
Autor
Šmodrcha

Dnes sedíme u počítače a píšeme o Vánocích. Jaké budou za sto, za dvěstě let?

 

Vánoce na Novém Zélandu mají svoje kouzlo. Běžím se svými čtyřmi vnoučaty lesem, vzduch voní po skořici a pár motýlů se nám třepotá nad hlavami. Vojta i Kristian mne snadno předběhli, alespoň že ve svých pětašedesáti držím krok s Aničkou a Janou. Lesní cestu přetíná dva metry široký potok. Kluci ho přeskočili, děvčata se smíchem přetančila lávku...

 

"Dědo, skoč!" křičí Vojta.

 

Rozběhnu se, odrazím, a ...

 

Křup !

 

Otráveně jsem sesunul kokpit holopřístroje. Zase má závadu.

 

Nemám děti ani vnuky, ani žádného příbuzného, přítele, či jen známého.

 

Jako mnoha mým ostatním vrstevníkům i mně uplynul život ve virtuálním počítačovém světě, a vždy jsem si vystačil bez lidí.

 

Proto budu na Vánoce opět sám.

 

Jen jednu naději mi ta porucha dává. Možná místo nějakého zatraceného robota přece jen přijde opravit můj holopřístroj opravář z masa a kostí, obyčejný, normální, člověk ....



10 názorů

těša
01. 02. 2010
Dát tip
se svými čtyřmi vnoučaty.

Bíša
15. 12. 2009
Dát tip
Hmm.

bestye
15. 12. 2009
Dát tip
pěkné zamyšlení *

Flákač
15. 12. 2009
Dát tip
paráda, t.

Šmodrcha
15. 12. 2009
Dát tip
MarieG - neboj, já ještě prožívám Vánoce u rodinného krbu, ale představil jsem si, co chudák pravnuk ...

BigBivoj
14. 12. 2009
Dát tip
tak a máme další pestrý dáreček pod stromeček *

Šmodrcha
14. 12. 2009
Dát tip
Přihlašuji tuto neromatiku do Romantika :-)

renegátka
13. 12. 2009
Dát tip
Líbí a moc, voní člověčinou.

MarieG
13. 12. 2009
Dát tip
Nestraš :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru