Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**Astronomie (mužských) principů**

13. 12. 2009
5
14
2613

....tak Jiří V. děkuji zase za nakopnutí! Kdo jiný než já si dnes může právem říct, že si to svoje poetické po ránu již odmakal!

 

Na dobytí "černé díry",
napnout třeba všechny síly!

Chceš-li na věc rovnou jíti,
"hvězdopravcem" uč se býti!

Zkusit deset, "dosíct" jednu,

 k tomu nutno užít „bednu“!
 
Těžší, než sám "brázdit" rautem,
je být skromným astronautem!



J.Š. 13.12.09 BRUS (08:10 ráno, lehce po "vopici")

 


14 názorů

Základní pointa je kdesi v Královéhradeckých kalužích.Už zamrzly, led zmléčněl a je po zrcátku.Za hezký return zasloužený tip.

Ale,ale hochu, myslím, že nemůžeme se tvářit a psát pořád jen vážně! Trocha odlehčení také není někdy na škodu! Přiznám, nemám rád příliš tvrdé výrazy! Za projevené "naděje" děkuji! Musím říct, že na ten tvůj závěr jsem trochu pyšný...Uvidíme jak to dopadne...! J.Š.

Šmodrcha
13. 12. 2009
Dát tip
Nic chutného, připomíná mi to nápis na schodech k poutnímu místu Svatá Hora v Příbrami, když tam ještě před listopadem 89´ nebylo přístupno a scházela se tam mládež na rumové dýchánky. Stálo tam - "Ten kdo papá čokoládu, bude ho mít jako kládu. Mrdej, dokud je tvrdej. Až bude měkěj, tak chvíli čekej. Zas bude tvrdej, pak zase mrdej." Omlouvám se za tvrdé výrazy, tohle dílo si ho podle mého názoru zaslouží. Jinak autor mi připadá fundovaný, takže s napětím čekám na další díla bez skoků na nižší vývojové větve.

Bíša
13. 12. 2009
Dát tip
Hmm.

Taky "dík", že jsem se mohl po ránu "vybouřit"! J.Š.

Norsko
13. 12. 2009
Dát tip
Díky, štěpo. Bez tebe jakoby nebyl

Tvůj názor ti neberu, ale kritizovat někoho jiného a "vyhrožovat" mu "odstavením mimo server", je dle mého názoru taková trochu diktátorsko-uzurpátorská metoda vyrovnání se s realitou! A nesvědčí to zrovna o nějaké velké sebejistotě toho, kdo výhružek zneužívá! Prima severský den! J.Š.

Norsko
13. 12. 2009
Dát tip
Milý štěpo, takové kecy si schovej pro vlastní matku, až jí budeš vysvětlovat včerejší nezdar. Zdar a sílu

Hele seveřane, nebereš sám sebe nějak moc vážně! Připadáš mi tak trochu jako "starej mladej"! Ale zase na druhou stranu, kdyby ses neozval, nevšiml bych si hned teď, že jsem od Ferry "po zásluze" tip dostal! Tak ji mohu alespoň aktuálně poděkovat! Ferry díky, byť .....(a na co to budu rozpitvávat)! J.Š.

Hele seveřane, nebereš sám sebe nějak moc vážně! Připadáš mi tak trochu jako "starej mladej"! Ale zase na druhou stranu, kdyby ses neozval, nevšiml bych si hned teď, že jsem od Ferry "po zásluze" tip dostal! Tak ji mohu alespoň aktuálně poděkovat! Ferry díky, byť .....(a na co to budu rozpitvávat)! J.Š.

Neboj Ferry, nejsem zas až tak velké "čuňátko"! To předešlé zvířátko" už sesedlo z ramene! Vlasně tak na té mojí paži ani moc pohodlně nesedělo! To je spíše takový "trošičku přehraný" dramatizující prvek! Ale není zase "šprochu", aby na něm nebylo pravdy trochu! Zdar a sílu! J.Š.

Norsko
13. 12. 2009
Dát tip
Milá ferry, pokud budeš dávat tipy takovým dílům, nikdo tě nebude brát vážně. Pokud to myslíš jen tak ze srandy, ocitáš se zcela mimo tento server :-)

Ferry
13. 12. 2009
Dát tip
čuňátko, takhle se zvopičit ! t*

Norsko
13. 12. 2009
Dát tip
je to poznat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru