Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha nad seznamem vánočního nákupu

15. 12. 2009
18
14
3100
Autor
aleš-novák

1.

vůbec netuším

kde mám shánět

prs

kavky...

  

  

2.

mladistvého synka

jistě potěší

strom

éček...


14 názorů

ty prskavky pěkně jiskří**


Edvin1
23. 12. 2009
Dát tip
Němci se posmívají české E55, ale sami tam ovšem jezdí. Důvod? Když čtou, že tam je to samá KURVA, tak sportovně založení němečtí automobilisté hned sedají na své motorky pětistovky či sedmsetpadesátky, nebo do aut, a jedou si do těch ZATÁČEK zajezdit. Překvapení bývá různého druhu - dle priorit daného jedince. Víte co? Nejhorší jsou čeští emigranti, co žijí v německy hovořící zemi, a míchají vše dohromady. Tak v Kolíně nad Rýnem slýchávám věty typu: "Stoupla sem si do fronty za pokladnou a přede mnou byli eště štyry kundy." Škvorecký o těchle lidech někde (Příběh inženýra lidských duší?)prohlásil, že ještě nezvládli cizí jazyk, a vlastní už stačili zapomenout. Jo, "der Kunde" je zákazník.

ano, náš syn je vášnivý zahrádkář...:o)

jazzgirl
21. 12. 2009
Dát tip
*** (jiného synka, toho, který má poetické sklony, třeba potěší, když na Vánoce vyroste tráva:-D )

Franz by se zhrozil:)*

Diana
18. 12. 2009
Dát tip
:-)*

guy
16. 12. 2009
Dát tip
to první bych zkusil v prodejně drůbeže, u toho druhýho nevím, ale kdyby chtěl céčka, tak by to mohl zkusit u Michala Davida :-)

Toscana
15. 12. 2009
Dát tip
No, nevybrala bych si ani jedno, Aleši, asi jsem příliš náročný jedinec... :o)) *t Vaud - :o)))))))))) a fakt tam parkujou jen Kunden??? Bych chtěla vidět, kdo si to tak odvážně přizná... :o))) (neboj, já vím, co to německy znamená, ale kdyby to bylo to, co u nás, tak by to jistou míru odvahy chtělo)

Vaud
15. 12. 2009
Dát tip
A pouzil jsi pouze literarne?

a pro cizince je doplněn i piktogram? Už jsem tady kdysi zmiňoval Nachzahlautomat v jednou německém aquaparku...:o)

Vaud
15. 12. 2009
Dát tip
u naseho nakupniho centra sviti vlidny napis Kunden parking to jen, kdybys chtel k prsu neco do serky

Adamova Eva
15. 12. 2009
Dát tip
nebo strom céček :O)

Ó
15. 12. 2009
Dát tip
...musíš shánět prs Kafkové...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru