Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsilnější kovář na světě

17. 12. 2009
4
8
2850
Autor
Sršáň

Nejsilnější kovář na světě

 

Buší kovář do kovu

tvaruje tak podkovu

podkova je symbol štěstí

on to dělá holou pěstí


8 názorů

papouch
18. 12. 2009
Dát tip
nojó ale jó to jó, ale já myslel ten kovář, když ková jenom pěstí, tak jestli to žhavé pak taky jen holou rukou vytáhne z pece a strčí do vody na zakalení .-) A když už je o tom řeč - když jsme na škole cvičně kalili, tak jsem svůj díl kalil navícekrát a to tak, že jsem na to načůral - a ten můj kousek pak na Sharpyho padostroji vydržel mnohem víc, než kusy ostatních, kteří to kalili jen ve vodě či oleji :-)) (později jsem se dozvěděl, že to je fosfor-vápnění povrchu :-)

Sršáň
18. 12. 2009
Dát tip
pred 20 lety (byl jsem v prvnim ročniku) jsem musel tvarovat za studena, pak se to jen zakalilo. Kalení našich nástrojů dělali jiné ročníky a škodolibě s nima třiskali o zem aby zkusily výsledek jestli to "není moc křehké". Například moje "justýrky" jsem pak používal dalších 15 let.

avox
18. 12. 2009
Dát tip
kruci... která to byla královna, co podkovy zase narovnávala?

papouch
18. 12. 2009
Dát tip
a jak ji pak zakalí?

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Tak je fakt dobrej a nebo příšerně naštvanej , že neměl štěstí ve hře.

Sršáň
17. 12. 2009
Dát tip
tak tak..za studena

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
To tvaruje za studena?

no vida :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru