Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O cestě

25. 12. 2009
6
7
1716
Autor
Kaos

http://www.youtube.com/watch?v=4hMNIHmL-_c

 

 

O cestě

Neumím četovat. Nejsem na fejsbuku. Asi nemám dost dobrej fejs (xicht). Nemám ájsíkjú, protože nepotřebuju nikoho hledat (síkovat). Seš ňákej divnej, ne? Jsem a je mi to jedno. Smajlík je mi jedno. Můj twít nikoho nezajímá. Nesdílím onlajn gadžety a moc nedaunlouduju, sdílím radši ticho po ránu (seš ňákej jinej, ne? už mě to s tebou nebaví. s velkým T). Nevadí mi to. Radši ticho v horách, sám s těžkým batohem a unavenýma nohama. Musím si dávat cíle. Měl jsem blog. Nevěděl jsem, co tam psát. Stačí, když se občas vybleju (literárně) někam. Napsal jsem básničku (věnuju..) a spálil tvůj (T) dopis. Pak jsem dva dny pil. Koupil jsem ti (T) dárek. Pak jsem neměl na jídlo a jedl jsem tejden suchý rohlíky. Nelituju toho. Ničeho nelituju. Jsem ňákej divnej. Chutná mi wasabi oříšek. Je mi po něm často blbě. Bolíš mě. Koukám na naši společnou fotku. Nikdys asi nebyla moje. Je mi to líto. Bolíš. Za dva dny balím těžkej batoh a nohy budou unavený. Zdrhám. Hory. Někam to vede. Zas o kousek dál. Dík za všechno. Končím. Už končím...


7 názorů

větroplach
06. 01. 2010
Dát tip
fíha, tak tohle fakt můžu ... smajlík, co je Ti jedno :) *

mě to baví ve tři ráno*

sveřep
25. 12. 2009
Dát tip
Tento text nevím, ale autor míří do hor, pokud jsem pochopila. Autorovi přeji, pokud si to přeje sám, klid od požadavku mít fejs a síkovat a tak dál... Text čtu jako "dopis" což v kategorii MIMO má, a nikoli nemá co dělat, ne? /obecně k del.: všímá si zde kritika kam vůbec co kdo zařadil?/ Posílám T

Trochu Kaotické..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru