Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

novoroční úvaha 2010

26. 12. 2009
16
29
4468
Autor
aleš-novák

tož hepy ňů ír, i když počasí je skoro velikonoční :o)

jo

pokrok nezastavíme

dřív to šlo

aspoň

od deseti k pěti

dnes už

od 20k10...


29 názorů

Markel
03. 01. 2010
Dát tip
:-)) - T

:)

FAE BOMB
29. 12. 2009
Dát tip
V humoristickém časopise jsem viděl fotku vývěsního štítu, který říkal, že pohřební službu provozuje pan Hnátek. K dokonalosti chyběl pouze firemní znak s lebkou a hnáty... V Brně u Delvity prodával grilovaná kuřata jistý Eduard Nejezchleb. Při pohledu na jeho postavu jsem si tak říkal, co asi dělá s kuřatama, který neprodá a zda k tomu aspoň přikusuje pečivo.

moorgaan
28. 12. 2009
Dát tip
to nebude v pokroku chybu hledej v rozkroku!

Edvin1
28. 12. 2009
Dát tip
Můj švára se jmenuje Očko. Je lékař. Zubní. :-P Trochu to lidi mate.)

jojo. v takových diskusích dávám k dobru jednoho lékaře z Hořovic. Doktor Strach...

Edvin1
28. 12. 2009
Dát tip
Jo, tohle je dar od Pánaboha. Prosvětlí Ti ty nejsmutnější chvíle. Počítám, že na smrtelné posteli se taky něčemu budeš řehtat. Jinak: Ta shoda, či spíše "neshoda" jmen s činností dané osoby už nejednou byla předmětem mediálních zábav; třeba v Německu jeden časopis vyhledával veselé shody mezi jmény a povoláním daných osob. Kolik tam bylo ortopédů jménem Bruchbein či Krummbein (pro germánštiny neznalé: Zlomenánoha, Křivánoha či -kost), nebo zubáků Löwenzahn či Karies (Pampeliška, doslova Lvízub, a Zubníkaz)! Já sám jsem využil prapodivné jméno mého finančního poradce u Deutsche Bank jménem Richard Prüser k sepsání povídečky. :-)

Edvine, už to mám skoro jako nemoc z povolání. Ve všem hkledám skrytý význam, i tam, kde by být neměl. Směju se jako blázen u zpráv, když při komentáři o pytlácích běží obrázky z honu myslivců v uniformách. Když se na konci objeví jméno reportéra, už pro slzy nevidím...Daněk. a o pár minut později, po dlouhé reportáži o fotografiích rostlin pod elektronovým mikroskopem opět bomba - reportér Kořen. Jsem rád, že máme kvalifikované odborníky :o)

Edvin1
28. 12. 2009
Dát tip
Aleš: "...většina mých děl..." většina Tvých děl dopadne asi tak, jako tyhle děla:

Bosora
27. 12. 2009
Dát tip
:-) T*

Toscana
27. 12. 2009
Dát tip
Správně!!! Protože smích osvěžuje nejen duši, ale i tělo! :o)))

kdo čte mé moudrosti, dožije vysokého věku...:o)

Toscana
26. 12. 2009
Dát tip
jen abychom se toho vyrovnání na 2020 všichni ve zdraví dožili!!! :o) *t

Háber
26. 12. 2009
Dát tip
paráda:)*

jejdavilda
26. 12. 2009
Dát tip
to je v klidu, bude to trvat od 20 10 do 20 19, těch 9 minut přežijem

aha :o) když mluví příliš nahlas, tak je řvadlenka. Chápu.

Diana
26. 12. 2009
Dát tip
To byl dvojhumor, jako tenhle: Otravuje mladík v tramvaji:"Slečno, tak kam máte namířeno?" Ona zlostně:"Do šití!" "Ale, ale, tak vy jste švadlenka?" vece on potěšeně. "Ne! Já neumím vyslovit er s háčkem". Na to hoch zamyšleně: "Co je to za blbej fór? ŘVADLENKA!?!"

že bych zůstal nepochopen? :o)

Diana
26. 12. 2009
Dát tip
Jak to??? Sešup bude od 2010 k pěti přece!

del: pokud by se měl humor rozlišovat podle místa vzniku, většina mých děl by se řadila do složky "záchodový"...:o)

Diana: výhodou je, že se bude sklon postupně zmenšovat, až se zcela obrátí...v roce 2020 budeme tak nějak na rovině...

Diana
26. 12. 2009
Dát tip
Nojo, už se děsím - to bude sešup!****

kdo by v tomhle čase seděl v kanceláři :o)


Impresse
26. 12. 2009
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru