Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amonerfie zděléné minulostí

28. 12. 2009
2
8
787
Autor
Dark_dog

Hmmm , a co teď?

Miluju jí , ale nechce mi dávat falešný naděje...

Teď můžu objasnit jen minulé dílo .

Nevím proč jsem to psal , cítil jsem se divně ...

Pořád doufám že to za mne psal dojezd...

Dojezd který proplouvá mezi hudbou lásky...

A navíc musím dodat že mě asi co nejvíc změnily prvních 50 stran knihy Nikdo to tu nepřežije ... Toho životopisu , popisu a vyprávění...Dal mi chuť číst , jen si ji udržet.


8 názorů

aj... poslal jsem omylem avi všem... pardon

...když to napíšeš básnicky, dostane to fůru tipů, lidi to budou rádi číst a vypíšeš se z toho taky... Třeba: Co dál? Naděje z kočičího zlata, dopisy stokrát poslané zvlášní pocit někde hluboko věty dávno dopsané co nepsal jsem možná ani já a ten cizí pocit proplouvá v rytmu hudby co napsala sama láska a věci, se mění... - což je jen příklad... ale sám autor z toho pak má lepší pocit, než když jen hodí na "papír" co ho zrovna napadlo... a nutí tě to přemýšlet...

Přesně. Co říci? Je to osobní jako slza pro Cuprumova. Myslím, že na vypsaní pocitů to je dobrý :) *** PS: Hlavu vzhůru.

Bíša
28. 12. 2009
Dát tip
Každý má právo na své duševní stavy a pocity...

Dark_dog
28. 12. 2009
Dát tip
co k tomu říci , tki prosím dejte mi návrh ať to smažu a já to udělám....

A.H.
28. 12. 2009
Dát tip
co k tomu říci

kjkszpj2
28. 12. 2009
Dát tip
jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru