Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje zvláštne sny

28. 12. 2009
0
3
950
Autor
autorka

Tieto príbehy nie sú výmyslami mojej bohatej fantázie, ale výsledkami mojich nočných snov :-)

ZRANENÁ MAČKA Do bytu k nám prišla jedna mačka. Dala som jej kuracie mäso. Ďalšie ráno som zbadala, že na chrbte má veľkú okrúhlu ranu, v ktorej je plno červíkov. Mačka bola plachá a tak sme zavolali do Slobody zvierat, aby jej pomohli.Ľudia zo Slobody mačku chytili, ranu jej vyčistili. Micka potm ostala u nás a priviedla si aj svoju rodinku.

DVE MAČKY V mojej izbe sa objavili dve mačky. Bielu som dala do klietky.Mačka sa v nej cítila dobre, lebo tam mala pohodlie. Strakatá sa niekam stratila a vôbec som ju nemohla nájsť.

SMOTANA Pred vchodom do paneláku na mňa stále čakala jedna mačka. Kŕmila som ju smotanou. Raz bola tak hladná a nedočkavá, že ma nechtiac poškriabala. Blízko bol lekár, ranu mi ošetril. Mačka našťastie besnotu nemala, no ďalší deň a ani neskôr sa už neukázala.

TIGER Zo ZOO ušiel tiger a chodil po meste. Ľudia sa ho strašne báli a ani nevychádzali von. Ja som ale doma neostala a tak som ho stretla. Najprv vyceril zuby a hrozivo zavrčal. No povedala som mu, že aj ja som mačka a dal mi pokoj. Dokonca sa nechal pohladkať.

MAČIATKA Našla som päť malých mačiatok. Nevedela som, ktoré dve si mám vziať domov. Tak som si nezobrala žiadne a chodievala som ich kŕmiť. O niekoľko dní sa dve z nich sa premenili na krátke ceruzky. A tak som si ich mohla zobrať k sebe do bytu.

TIGER NA SPORÁKU Na sporáku som našla klietku s tigrom. Bol priateľský a tak som ho na jeho želanie posadila do oranžového lavóra s vodou a znova som ho dala na sporák.

HOVORIACA MAČKA V Dúbravke som cestou do práce uvidela čierno-bielu mačku. Vyzerala hladná, dala som jej teda chlieb. Ona mi povedala, že radšej by jedla niečo iné. Kúpila som teda gaštanové pyré, šľahačku zjedla mačka. A po jedle mi prezradila, že pred dvomi rokmi ušla z domu.

NETOPIERE K mojej micke, ktorá býva na ulici, prileteli netopiere. Syčali na ňu,aj ju napádali. Ale našťastie ju nezranili. Ja som sa na to celé pozerala a kým som stihla zasiahnuť, netopiere odleteli. Mačku našťastie vôbec nezranili.


3 názory

autorka
04. 01. 2010
Dát tip
Zvolila som zlý farebný podklad.Ale pokiaľ človek riadne vytreští oči, tak to dokáže prečítať.:-)

A.H.
29. 12. 2009
Dát tip
Souhlas s papouchem.

papouch
29. 12. 2009
Dát tip
nečitelné Proč je to tu dvakrát??? Jednu verzi odstraň!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru