Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z peřiny je náhle nebe

04. 01. 2010
5
11
2481
Autor
Delfín

Někdy vážně málo stačí, abys na světě byl rád, jedna buchtu na pekáči, druhá, s níž si můžeš hrát...


Z peřiny je náhle Nebe,
z andělů vnímám jen Tebe,
ruce na exkurzi jdou
poznat vnadnou krásu Tvou!

Jsem jak dávný objevitel,
nebezpečí je můj přítel,
a že jsem jak lachtan hravý,
Lásky hra s Tebou mne baví!

Požár touhy z mého těla
žhavý předmět rázem dělá,
Svatý Petr profičí
kolem s křikem: Hasiči!!!

Křivky Tvé se krásně klenou
jak velebný Himaláj,
jsi vskutku nádhernou ženou,
miluji Tě, jsi můj Ráj!


11 názorů

Delfín
01. 10. 2019
Dát tip

Tak jsem se náhodou zabloudil z mobilu a koukám, že můj pokus s jiným písmem narazil na to, že buď ten font nemá naše znaky nebo je neumí zdejší systém případně je chyba v mobilním prohlížeči.



Delfín
08. 02. 2010
Dát tip
avox: Díky! Ani nevím, že jsem něco žíádal, prostě jsem tak zaškrtával okénka. Asi jsem si myslel, že se to tak zobrazí v tom přehledu, aby to četlo víc lidí. Mělo to být pro pobavení...;o)

avox
06. 02. 2010
Dát tip
sice nechápu proč tady žádáš "hlubší kritiku", ale dám ti tip za prolog :-)

Delfín
11. 01. 2010
Dát tip
Ad Miroslawek: Já bych to zatím nechal tak... Tam, kam myslíš Ty, se brzy dostaneme všichni, ať už se k veslu dostane někdo z těch co už to tolikrát po...či ti rádoby noví z Top 09! Ostatně i ta sebranka, co je tam teď, se tak bojí zodpovědnosti, že se raději budou dohadovat o zákazu Dělnické strany než aby se koukli na zmršené zákony a něco s nimi udělali...;o)))))

Miroslawek
08. 01. 2010
Dát tip
Navrhnul bych jen jednu úpravu: Svatý Petr profičí kolem s křikem: Do piči!!! Ale obávám se, že ty to myslíš vážně.

Delfín
06. 01. 2010
Dát tip
thalina: Tak to se ještě podívej na Jsem sexuální pyrotechnik, m¨Meteor lásky naší či Lustr se na strop věší! Nebo lehounké Jako dvé koťátek.;o)))

Delfín
05. 01. 2010
Dát tip
Toscana: Byla i Jednota, taky už o ni nezavadíš ani v tom jiném původním smyslu...Jak správně pochopila Thalina. je to jen pro zasmání, takový kontrast s tím, za co jste mne minule kamenovali!;o)))

Robinia
04. 01. 2010
Dát tip
:-)

Toscana
04. 01. 2010
Dát tip
Ráj s velkým R?? To byl kdysi podnik Restaurace a jídelny (RaJ)... :o)) Jinak: je to jen taková rýmovačka s poměrně dost lacinými rýmy (např. profičí - hasiči).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru