Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoje dílky citů a moje do sebe nezapadají...

04. 01. 2010
3
4
882

Já nevím, jestli si to přečteš. Domnívám se, že jo... Omlouvám se ti za to co jsem udělala. Chtěla jsem ti být pořád blíž, ale něco mi pořád brání. Nezlob se na mě, že je to takhle. Odpusť mi. A promiň....

Já, víš, chtěla bych ti to všechno povědět.

Ale, já nevím. Nevím zda by jsi mě poslouchal či se mi tajně smál.

Tvůj kamarád a můj to si dovolím říct přítel, o tom všem ví.

Zná tebe a zná moje pocity. A pak už je to jako skládačka.

I já vím že tvoje dílky citů a moje do sebe nezapadají.

Jak moc bych si to přála. Není pro to co k tobě cítím slovo, protože já ani sama nevím

co to přesně je...

Možná je to nějaký určitý stav touhy či jen pocit obejmutí nebo potřeba tě mít u sebe.

Už tolikrát jsem ti to chtěla říct, ale říkala jsem si "Kate, ještě počkej. Ještě chvíli. Potřebuješ ještě trochu více času..."

Dneska jsem se rozhodla. Já si to potřebuju v hlavě trochu urovnat.

Prostě zase pěkně uklidit ten bordel co jsi tam udělal.

Já, já se ti pak ozvu až se budu domnívat, že jsem všechno k tobě vymazala a urovnala svoje cítění...


4 názory

ty dílky :-)

Co?

zvláštní... to by mě nenapadlo...

Metta
04. 01. 2010
Dát tip
Nejsem si jistá, jak by znělo "dílky našich citů do sebe nezapadají"*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru