Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oplakávám své bývalé kamarády

06. 01. 2010
6
19
2463

S veselým úsměvem na tváři,

mám chuť je nakopnout do zadku.

Pak uvidíme tu záři!

Která je vidět, když je všechno v pořádku.


19 názorů

děkuju :)

Tahle je super Tip*

díky, to člověka potěší :-)

Makoves
14. 09. 2010
Dát tip
Filosofie výborná, užasný námět. Zpracování možna trošku slabší, ale ne blbé.

:-) děkuju

aj tohle se mi líbí obsahově ale zas to ty rýmy brzděj - ale takhle asi psal v jistý etapě svý tvorby každej (nemám sklerózu :o)

Děkuju!

Garay
02. 02. 2010
Dát tip
Jak tak čtu ty kritiky, málem jsem dostala strach, napsat, že se mi to líbí. Inu: "S veselým úsměvem na tváři..." Skvělý...

Opravdu moc děkuju!

nakouknu po dlouhy dobe a rikam, pekny :-) ma to napad a pobavilo *

guy
08. 01. 2010
Dát tip
Epigram zde uvedený mi evokoval dílo, které před mnoha léty zaslal do rozhlasového okénka Š&G lékárník-amatér Václav Král. Obdobně jako Havlíček jím opěvoval krásy rodného kraje a pojal jej rovněž jako výzvu: Prostorná je louka, široký je les. Bažant na to kouká, kde by vejce snes. Kéž ta kraje krása vydrží nám věky. A má duše hlásá: Občani, neplýtvejte léky!

Miroslawek
08. 01. 2010
Dát tip
VELMI MNOHÝM ČESKÝM BÁSNÍKŮM Věčná vaše píseň: "Jaká slast milovati českou vlast!" - Má-li však mít z vaší lásky zisku, nedávejte písně své do tisku. Toto se uvádí ve školních čítankách jako taková pěkná veselost. Záměrný rytmický nesoulad má komický účel, Havlíček paroduje to, čeho se nevědomě dopouštěli různí pisálkové před 150 lety a jak se ukazuje i na příkladě textu (nejen) tvého, dopuštějí se jí vesele dodnes.

nevím o čem mluvíš...

Miroslawek
07. 01. 2010
Dát tip
Z předvedeného rytmického kopance si dělal legraci už K. H. Borovský. Inu, nejen Lenin je věčný.

Drayer Baba
06. 01. 2010
Dát tip
ale jo... *

děkuju, je to takový nadávání na sama sebe, protože tohle nějak nejsem schopna udělat :-/

děkuju, je to takový nadávání na sama sebe, protože tohle nějak nejsem schopna udělat :-/

baaba
06. 01. 2010
Dát tip
Obsah super, ale neštymuje mi rytmus. To je ale můj problém, že jo... T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru