Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muzikant

08. 01. 2010
1
4
1426
Autor
FAE BOMB

Vtip je krátce poválečný a proto historický. Pravděpodobně ho tedy neznáte. Čtěte prosím rychle, protože jestli se komunisti dostanou k moci, tak to asi budu muset smazat... :-)

 

Na státní návštěvu Československa přijel indický premiér Nehru. Tehdejší prezident mu potřásl pravicí a představil se: "Gottwald!"

"Nehru!"

"No tak to já zase hru!", povídá Gottwald.

"Nehru...?!", opět se představil nic nechápající indický premiér a znovu potřásl Gottwaldovi rukou.

"No a já řikám, že to já zase hru. Pojď se podívat!" Gottwald otevřel skříň, kde byly naskládaný hudební nástroje.

"Jedna, dva, tři, čtyři pět, šest... Sexteto?" povídá Nehru.

"No, nesek'...!!!"

"Jedna, dva, tři, čtyři pět, šest... Sexteto!"

"Fajn!", vztekle odsekl Gottwald. "Ale tohle a támhleto mám po dědovi!!!"

 

 

 


4 názory

FAE BOMB
08. 01. 2010
Dát tip
Tak promiň, papouchu. Celou věc vyhodnotim, ale stejně sem asi něco ještě hodim. Pokud znáš něco historickýho, tak se pochlub. Nejstarší vtip je sice trošku blbej, ale je ještě z války. Bylo by škoda, aby to upadlo v zapomnění. Svojí origoš tvorbu budu publikovat taky, neboj...

papouch
08. 01. 2010
Dát tip
stejně jako u toho minulého.. Písmák není server na staré vtipy!!

jo, to jo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru