Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nespokojnosť

Výběr: Krytyk
10. 01. 2010
4
4
1314
Autor
utopija

Boh si plače do zrkadla

Prší keď je zvedavý

Na svoju tvár

Padajú ovečky mimo umývadla

Strom žmolí v listoch žiletku

Zdá sa že holenie mu trvá dlhšie ako stvorenie sveta

Posledný deň už len na sucho

Prekvapený z konečného tvaru

Posledný deň prekvapivo: Jeseň

Líščie chrasty v lese

V rieke nebi

Po holení

Nebyť

 

Pri vedomí

 

 


4 názory

utopija
03. 02. 2010
Dát tip
pravdepodobne máš veľký talent básnicky lichotiť :)dala by som ti bod... přislo mi to, přislo vhod!

sveřep
14. 01. 2010
Dát tip
dajakbol: mi to nevadí... no jo sovětský kosmonauti nebyli v módě srovnatelně dlouho - což mne nemrzí

dajakbol
11. 01. 2010
Dát tip
Maričku, som Ti to už raz písal: neťahaj už toľko toho boha do veršov, nechaj to R. T. a K. Dž.. Otvorím druhú knihu R. T. a tam hneď: „Boh si ľahol naznak do trávy", otvorím prvú a sme doma: „boh potichu spieva". A K. Dž. v zborníkoch z Lit. Zvolena: „sa boh stal slnečným hodinárom" a inde: ako keď boh dostal rozkaz vysťahovať sa z duší" a do tretice „odchádza na bicykli boh" a do štvrtice: „a za necht sa im skryl možno aj boh". Boh, boh, boh... sa nestačí čudovať vlastnej hyperaktivite. A ja volám: Dosť už bolo boha, preboha, vo funkcii barličky, univerzálneho symbolu, tajomnej entity, čo sa vždy hodí, obsedantnej maniery! „Strom žmolí v listoch žiletku", „Líščie chrasty v lese" – z takýchto veršov si prosím nabudúce básničku. Objímam:)

Tynic
10. 01. 2010
Dát tip
Zakódováno a rozluštěno. Máš krásnou duši- možná tělo a až křičet by se chtělo: Kde nabírala jsi do duše hélium, že vznesla si se; přeletěla dům a vydala se tak rychle vzhůru ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru