Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inzerát na chlapa

11. 01. 2010
36
64
4254
Autor
džejn

mám bušení na prsou a třaskavinu mezi nohama

rifle mi večer sešoupaly rozkrok že mě to vzrušilo

snad budu ta schizofrenička co mi vyšla v testu

aspoň bych měla výmluvu že jsem tak

 

(vlastně pro sebe nemám slovo)

 

 někdy si přijdu prohnilá jako dekubit na mé levé půlce

tak zlá

 

(půjdeme ven a já tě uženu že to beztak odpískáš)

 

prostě jen čekám až budu moct podepsat reverz ze samoty

a někdo si mě na vozíčku odveze

 

zn.: (za) moc nestojím


64 názorů

Kočkodan
14. 12. 2014
Dát tip
Já pro tvou básen slovo mám - pekná. Snad si nepomyslýs, ze muj komentár za moc nestál... (krenícek)

zlý_mýval
16. 03. 2010
Dát tip
***

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
*

Ty se teda vážně nešetříš.... :-) T.

Ostrich
25. 02. 2010
Dát tip
Sám sobě psychologem... tohle je tělozpyt. Upřímné dost. Přidat: jak být si bohem. Budeš mu svobodou? Do šňůrky na krk cit?

rabia
18. 02. 2010
Dát tip
pro me teda jo

deka dente...přikrývka zubů?

"Dekadente!..." Čechov: Racek.

"Dekadente!..." jak je psáno: Čechov, Racek.

"Dekadente!..." jak je psáno: Čechov, Racek.

Vaud
09. 02. 2010
Dát tip
pretavil jsem nasi diskusi do uvahy :-)

prý mezi nimi jezdí bezplatná linka...

Vaud
09. 02. 2010
Dát tip
jen, jestli si nepletes IKEu s IKEMem!

když je nejhůř, jsou elektrošuky dobré. Ale někdy nepohrdnu ani drogérií...taková IKEA je vůbec nejlepší :o)

Vaud
09. 02. 2010
Dát tip
ja vim Alesi - to jsou ty Tvoje babsky recepty - Ty to zrejme jenom vylezis a vypotis! :-D

kdybys nečetl neseriozní tisk, nemusel by ses léčit :o)

Vaud
09. 02. 2010
Dát tip
Alesi, ted jsem se docetl v neserioznim tisku, ze to na co porad myslim, kdyz hlad neni (TAMTO), je pry choroba. Ma to Clinton, Tiger Woods nebo David Duchovny. Jen nevim, jak to lecej - ze by elektrosuky? :-))

když je hlad, nemyslíš na reprodukci :o)

džejn
09. 02. 2010
Dát tip
Ty jo, taková parádní nabídka - a já nevím, na co se zeptat...asi tomu radši nechám volný průběh a když nic, tak nic... Aleši, tvůj postoj je mi velmi sympatický, ačkoliv z hlediska reprodukčního má jisté slabiny...:-) A píseň supr, haha :-)

Kuchot
09. 02. 2010
Dát tip
hehe

když je hlad, na pohlaví nekoukám...:o)

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
pravda, chlapa jsem nikdy nelovil (a nevím, jak Aleš), ale triky rádi poradíme :-)). Ptej se! Máš jedinečnou šanci :-)

džejn
08. 02. 2010
Dát tip
Svým dílům zatím nepřikládám nijak hluboký význam, takže slovo zlehčovat je prozatím bezpředmětné :-) Klidně pokračujte - je to jak koupit si časopis pro ženy se všemi těmi radami a triky, jak ulovit chlapa...

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
spíš bychom se měli omluvit, že Ti tu diskutujeme a mnohdy zlehčujeme význam díla - ale to je nám podobý :-))

džejn
08. 02. 2010
Dát tip
A co když jazyk svojí oběti neumíš? Třeba v takové Indii to musí být fakt peklo... Ještě je tu možnost "láska prochází žaludkem" - na to chlapi slyší, zvlášť pokud jim to někdo naservíruje přímo pod nos.. (snad nevadí, že jsem se přidala do diskuze, přeci jenom jsme "u mě") Aleši, děkuji!

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
(zapomnel jsem avi)

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
druha moznost je zkusit to pres jazyk, protoze co na srdci, to na jazyku (cili by to melo platit i obracene)

záleží, jak je hluboko. Milá.

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
Alesi, ale porad plati, ze nejrychleji se dostanes k srdci sve mile krumpacem :-)

už jsem tu asi byl, líbí se mi ten kousek :o) Vaude, dnes už se dá do srdce vrývat i laparoskopicky, ne? :o)

Vaud
01. 02. 2010
Dát tip
to je plan, ktery by se mohl podarit :-) oni jsou vetsinou samostatne existence neschopni a trochu jim jeste prihorsit a mas to jasny to by mohl byt hezky fejeton, jak si predstavujes lapit a ochocit basnika a bez pouziti chirurgickeho nastroje se mu vryt do srdce.

džejn
01. 02. 2010
Dát tip
Vaud: No že těch zájemců ale je :-D To je takovej můj sen - stát se femme fatale nějakýmu zpuchřelýmu básníkovi, co beze mě nebude schopnej existovat.

Vaud
01. 02. 2010
Dát tip
ja jen, jestli ses uz posunula :-) ja vzdycky poznam femme fatale az ex post a pak to boli (takhle je to od Tebe hezky, ze to hlasis dopredu a pripadny zajemce nemuze rict, ze nebyl vcas varovan :-)).

džejn
01. 02. 2010
Dát tip
Vaud: To zůstane asi bez komentáře :-D

Vaud
01. 02. 2010
Dát tip
jo - taky mě zaujalo, že jsi budoucí femme fatale

džejn
31. 01. 2010
Dát tip
Hm, přemýšlím, jestli se urazit nebo ne?! :-) Dělám sama sobě psycholožku, takže přesně vím, odkud mé komplexy pramení - akorát už nevím, jak se jich zbavit. Prozatím píšu básně... Dank je wel voor je kritiek! ;-)

...jejda...ja som svojho casu som spravil cosi podobne...som na pismaku vyhlasil konkurz na novu frajerku...a ono to vtedy vyslo...i ked neviem ci to bolo moje vitazstvo...usmev... ...jak sa poznam tak by som sa presne na takutoto zadepkovanu a zakomplexovanu zensku zasa namotal...usmev... ...ako basen ma to v tomto kontexte pobavilo...ale srry nedokazem to neosobne hodnotit...

ruprecht
24. 01. 2010
Dát tip
tak jedem? :)) *

Smíšek:-)
23. 01. 2010
Dát tip
t

sepiolite
19. 01. 2010
Dát tip
prostě jen čekám až budu moct podepsat reverz ze samoty a někdo si mě na vozíčku odveze tohle je nej

joylis
14. 01. 2010
Dát tip
upřímné *

.
14. 01. 2010
Dát tip
no vida - má to náboj, že i Coulomb bledne :)

A.H.
14. 01. 2010
Dát tip
Alespoň víš, na čem jsi. *t*

džejn
13. 01. 2010
Dát tip
F: No jo, vidíš, co všechno se dá zneužít za slova :-) Díky.

Flákač
13. 01. 2010
Dát tip
to je snad první báseň kde použit je příměr o dekubitu, co znám :) t.

jejdavilda
12. 01. 2010
Dát tip
proč vlastně chceš bít deku?

satannáš
12. 01. 2010
Dát tip
jazýček pekelných vah se naklonil k tipující straně

Horkit
12. 01. 2010
Dát tip
Já tě chci! *

džejn
12. 01. 2010
Dát tip
Možná to bude tím lehkým cynismem...:-)

...oni vyčkávají,aby žádostivost byla větší,pak jim odpustíš víc,ale příjdou

pěkná sebekritika... kdybch tě znal lépe napsla bych inverzi na tu tvou... :D t!

pěkná sebekritika... kdybch tě znal lépe napsla bych inverzi na tu tvou... :D t!

džejn
11. 01. 2010
Dát tip
Norsko: Ano, ano, za určité věci mohou jen ženy, co pořádají hony na muže... Blboun: Spíš mně přijde, že chlapi mě oklikou obcházejí :-) Jinak moc děkuji za kritiky!

Erzsi
11. 01. 2010
Dát tip
smutné...*

sveřep
11. 01. 2010
Dát tip
T :)

kjkszpj2
11. 01. 2010
Dát tip
t*

Mrkni se na GirlWhoKissTheDawn, máte hodně podobný styl psaní..:)

ty ležíš stále na levé půlce a nic? Otoč se na druhou stranu, chlapi chodí oklikou* /ti, co stojí za to/

Norsko
11. 01. 2010
Dát tip
Jak je vidět, za všechno nemůže Al-Kájda

bestye
11. 01. 2010
Dát tip
vítej do klubu :c) jinak moc pěkně popsané momentální pocity.*

baaba
11. 01. 2010
Dát tip
Jsi ta pravá dáma T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru