Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O provázku na zdi

16. 01. 2010
15
12
1681
Autor
Kaos

 

O provázku na zdi

Bylo mu dvanáct a něco, když umřel. Můj pes, asi víc než kamarád. Byl vážně osobnost, to vořeši bejvají. Občas někoho kousnul do boty nebo tak a pak koukal smutnýma očima s hlavou sklopenou k zemi. Nedokázal jsem ho udeřit. Měl mě v hrsti. Teda vlastně v pacce. Sedím v křesle a srkám už skoro studený kafe. Prohlížím s klidnou tváří fotky a mám pocit, že se občas usměju. Jen letmo, ale přece. Tak to má asi být, tak se má končit. Dopíjím kafe a zvedám se ze židle. Je půl sedmé večer. Ze zvyku sahám po provázku s karabinou. Něco je najednou špatně. Za oknem začíná padat sníh.

 

 

 


12 názorů

Theuška
17. 01. 2010
Dát tip
Líbí se mi :) vyhodila bych "teda vlastně v pacce" aby to bylo jednodušší, bez kliček. Ale je to fajn.

Oldjerry
17. 01. 2010
Dát tip
Parádní miniatura. I pes je člověk... *

Pacer
16. 01. 2010
Dát tip
jj, kdo nezažil nepochopí. * Nabízím k přečtení Loučení s nečlověčí lásko ( ve sbírce Koš pod L.)

...za pejska*

Bíša
16. 01. 2010
Dát tip
Voříšky miluji...

Norsko 1
16. 01. 2010
Dát tip
poslední větu bych zrušil, jinak pěknej scénář

Marlav
16. 01. 2010
Dát tip
*

baronka
16. 01. 2010
Dát tip
Zaujalo pěkné T

Anetah
16. 01. 2010
Dát tip
jakoby to k sobě patřilo... tyhlety věci mě nikdy nepřestanou fascinovat, divukrásné náhody :-) http://jandokoupil.cz/Foto/Zatisi/Peskolo/peskolo.htm

Moc hezky smutné... Ale nelíbí se mi věta "Teda vlastně v pacce." Všechna ta ostatní zlehčení působí tragikomicky, jako zlehčení něčeho, co ale stejně bolí - no prostě moc hezky smutně. A ta packa mi do tohohle konceptu nějak nezapadá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru