Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spása

17. 01. 2010
5
12
2462

V nepřehledném sledu loutek,

kterému říkáme svět,

On našel mě a bez dlouhých vět,

zbavil mě provázků a pout.

 

Teď nade mnou stojí,

ačkoli mě vede, zůstala má vůle.

Dal mi toho, s nímž láska mě pojí,

díky němu už nejsem půle.


12 názorů

jo! To je lepší, díky moc, až to budu stíhat, tak to opravím...

Makoves
14. 09. 2010
Dát tip
Trošku jsem si dovolil to upravit : V nepřehledném sledu loutek, kterému říkáme svět, on našel mě bez dlouhých vět, a zbavil provázků a pout. Teď nade mnou stojí ačkoli mě vede, zůstala má vůle. Dal mi toho, s nímž láska mě pojí, díky němu nejsem pouhá půle. Ještě tomu kulhá rytmus, ale nechci se ti v tom příliš rejpat.

děkuji za názor a kritiku, myslím si, že přesně tyhle rady potřebuju jako sůl... Popřemýšlím nad tím a nějak to pozměním

a2a2a
04. 03. 2010
Dát tip
Medvídě, ta básnička má obsah, je o něčem, např. vede mne, ale nezbavil vůle, to je silný, třebaže v tvém textu jen nakousnutý námět. Ale chci říct jinou věc, a sice, že ve snaze dodržet rým, porušíš rytmus a ještě navíc ten rým vypadá nešikovně, např. ...loutek...poutek. Zkus si tam napsat a přečíst namísto poutek jen pout, jednak to má větší smysl, ale hlavně ten rým díky jakémusi rytmickému ukončení nezanikne, naopak, To samé ve druhé sloce, namísto půle, ...půl. To jen takový můj subjektivní postřeh a děkuji za tvůj názor na jednu z mých básní.

děkuju tessie!

tessie
01. 03. 2010
Dát tip
V nepřehledném sledu loutek, kterému říkáme svět- To je moc pěkně řečeno :)

děkuju všem!

baaba
18. 01. 2010
Dát tip
T

...moc dobré,to je pochvala

děkuju

Příjemné veršování.

Miroslawek
17. 01. 2010
Dát tip
to bude jistě pan Břetisav Pojar

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru