Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karvai...

18. 01. 2010
1
0
365
Autor
Nikdo a nic

Těžká omluva za neandrtálskou gramatiku, diakritiku a tak...Mám to nějak u ...... dneska...

Sú ty vzpomienky… 

Ako som chcel na majálese seknút toho týpka, ked si do nej tolko jebala, lebo ako som poprvé chčal tým oblúkom nad tebů. Či ako som tú vyjebanú horákuvku s tebú vytančil…Ako som poprvý krát vodil kvoli teba auto zrana totalka najebatý…a ako som sa to ráno zobudil ve vlčiach vlasoch…či ako som to auto zprvy zabúchol a boly tam ty vyjebaté klúčiky...

Ako som uplne na tu pitku zmaloval ty steny u teba, lebo som byl tolko z  tvojich rodičou posratý.Pak hadzel kotrmelce s tým pizza skútrikom.Ako ma zobudila sms v ktorej si mi vravila že mam smolu ale mam hned psat alebo bude zle... Či ako som poprvý podle teba chlustol tu kolu z bazalou rovno dole. Ako som tam sedzel  a tys privalila s tú šialenu vetu čo ma tak chytla…,,Tak trošku jsem doufala že tu budeš,,či ako som tam z dva razy na tej Eme vedle teba sedzel a bolo mi tak fajn.Ako som vravil ty moj anjel zo satanom v tele…A ako som v prvej vterine pochopil že zas lúbim. Ako som šialel bez tvých slou…Vzpomienky na ten úsmevík čo ma tak dostal či chut tých sladký pier…na tu voňu tvojho tela...

Vzomienky čo mám tak kurva vela rát…

                                                                                                                                                                          Kvoli ktorých si ted v pitke zomieram...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru