Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ÚVAHA O KÁVĚ SE SMETANOU

19. 01. 2010
20
28
2538
Autor
aleš-novák

Podle bratrů Mrštíků zavraždila Maryša svého muže Vávru tím, že mu otrávila kafe, aby se mohla vdát za svého milého Francka. Jenže poslední výzkumy ukázaly, že Maryša byla s Vávrou celkem spokojená. Jen jí strašně vadilo, že Vávra u ranní kávy rád poslouchal Smetanovy opery. Nebyli tak bohatí, aby si dávali smetanu do kávy rovnou, tak to řešil poslechem...

Maryša věděla

že Vávra

má raději

Libuši...


28 názorů

Horác
20. 01. 2010
Dát tip
Na tu (S)smetanu se měl zeptal Maryši... Nedostal by za uši... Dost dobře vykoumaný.

Vávra si měl spíš dát Bacha...

Alši, je tě dost!))

moorgaan
19. 01. 2010
Dát tip
..ona me ta Marysa spis pripomina- Ryšku bystroušku:-))

Toscana
19. 01. 2010
Dát tip
a něco málo hudby k irské kávě:

Markel
19. 01. 2010
Dát tip
no, za krásně komické dedukce :-)) - T

Toscana
19. 01. 2010
Dát tip
Tak tomu říkám umně skrytá nevěra - Vávra byl liška podšitá! :o)))) *t

Hesiona
19. 01. 2010
Dát tip
Člověk se pořád učí... :o)))

ona by to mohla být i reklama na nějaké rádio s vážnou hudbou...:o)

Norsko
19. 01. 2010
Dát tip
Lomení rukama je taky zpráva. Ach bóže. Božínku

děsím se zpráv z katolického Polska...

Norsko
19. 01. 2010
Dát tip
božínku

Norsko 1
19. 01. 2010
Dát tip
ach bóže

tak tady je hudba myslím jasná...Turecký pochod :o)

IVO
19. 01. 2010
Dát tip
Sakra, zrovna likviduju turka. *T


ano, podeSteelal :o)

Diana
19. 01. 2010
Dát tip
Nebylo ani na cukr, tak Vávra předčítal slaďáky - a to bych ho votrávila taky!!!

malá změna prologu...

A - no jo! Víš že máš recht, Aleši? Já mám radši kávu černou, tak to řeším poslechem Elly Fitzgeraldové. A dneska ráno mě manželka tak votrávila... To musím otipovat.

Edvin1
19. 01. 2010
Dát tip
Tohle zní fakt bezva. Díky. Asi si ty Mrštíky zopáknu, když jsou tak inspirativní...

Edvine, podle Bratrů Mrštíků zavraždila Maryša svého muže Vávru tím, že mu otrávila kafe. "Od koho je to kafe? Ze Spolku?...", aby se mohla vdát za svého milého Francka. jenže poslední výzkumy ukázaly, že Maryša byla s Vávrou celkem spokojená. Jen jí strašně vadilo, že Vávra u ranní kávy rád poslouchal Smetanovy opery. Nebyli tak bohatí, aby si dávali smetanu do kávy rovnou, tak to řešil poslechem...:o)

macecha
19. 01. 2010
Dát tip
ale, nejradši měl ranní kávu ... T***

Metta
19. 01. 2010
Dát tip
ale zahejbal jí s Kaťušou

Edvin1
19. 01. 2010
Dát tip
So what? To mám zase číst klasiky, abych ty blbůstky zde pochopil?! Tak proč se to jmenuje "blbůstky", když je to jen pro odporně sečtělé vzdělance?

baaba
19. 01. 2010
Dát tip
Měl vsadit na Lavazzu T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru