Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CZUB

19. 01. 2010
5
27
2783
Autor
FAE BOMB

   

Česká zbrojovka Uherský Brod

 

Z Uherského Brodu,

poslali mi vodu.

Řikali ti maníci,

že posílaj' munici.

Chtěl jsem od těch pacholků,

jen stříkací pistolku...!

 

 CZ 85 B

 


27 názorů

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
vz.61? Škorpíka mám rád už vod dětství. Asi za to může major Zeman a spol. Pohledově je to zřemě úplně nejkrásnější česká zbraň. Na svojí dobu pokroková a bezkonkurenční. Dneska bohužel zastaralá. Balistický výkon zbraně je nepřiměřeně nízký s ohledem na ostatní parametry zbraně. Toto se týká všech ráží...

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
to je život už jsem sklerotickej stejně mám nejradej SA -61 jedůvku

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Zas chybička... ČZ 83 je pouze v ráži 9mm Brovning krátkej, případně 7.65 Browning. V ráži 9mm Makarov je ČZ 82. Ve svý době používána policajtama a armádou. Dneska už zastaralá pro svůj nízkej zastavovací účinek... ČZ 75 a 85 se nijak neliší svýmy rozměry, při držení v ruce by ten pocit měl bejt naprosto stejnej...

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
ha! Dostal jsi baabu pravdu díš Rozdíl mezi 75 a 85 je v roku uvedení do výroby 1975 a 1985. Jsou tam opravdu jen minumální rozdíly. ale právě 85 se mi trošičku hůř drží. Nejlíp mi jdeš do ruky 83, ale to je šššiiidddkkkaaa Makarovová pa

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
ČZ 75 a ČZ 85 jsou naprosto stejný. Druhá jmenovaná má ovládání z obou stran. Snad teda až na vypouštění závěru. Hovořim z hlavy, jsem línej to hledat... Myslivce tu neznám, ten výraz je ale "ráž", nikoliv "ráže"...

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
75 je hezčí a lepšé do ruky ráže stejná je tu někde nějakej myslivec? RÁŽE je totiž výraz pro...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
http://www.czub.cz/cz/catalog/79-pistole-cz/PST/CZ_85_B.aspx Nic zajímavýho. Prostě klasická CZ 85... Na vodu to neni, žere to ale skoro všechno v příslušné ráži.

obrázek se mi ani neotevřel :o)

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Bába: Jasně, devítka. Jen jsem vzal první hezkej vobrázek. Pistole z řady CZ 75 jsou totiž nejhezčí...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
No jasně... Na následky střelby ze stříkacích pistolek nastane potopa světa. ČR konečně bude mít svoje moře... :-) Pokud chceš mít zbraň na střelbu vodou, tak mrkni na http://web.mvcr.cz/archiv2008/casopisy/policista/9810/prototyp.html Je to tam na konci článku zmíněno jen okrajově, nechtělo se mi hledat nic lepšího...

baaba
20. 01. 2010
Dát tip
Nechci rejt na obrázku je ČZ 85 - takže jde o ráži 9mm para ALE! Vodní ráže jsou všechny speciální.

jo, místo jaderné katastrofy potopa světa...:o) ta ráže 7,45 je speciální jen pro vodu...

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
AN: 7,45 fakt neni. Jen 7.62 Tokarev/Kalašnikov/Dragunov, 7.65 Browning, 7.92 Mauser... Oceňuji, že jsou mezi námi i pacifisté. Víc takovejch a ta příští světová válka možná ani nebude. Ač mobilizováni, bojovníci všech stran nebudou vědět, co do těch svejch zbraní vlastně nacpat... :-)

přeci "vodu/z Brodu"...mírové využití zbrojního průmyslu :o)

Prosecký
20. 01. 2010
Dát tip
Teď mě napadá: jaká je vlastně idea této básně?

Prosecký: kdepak, FB má svojí cestu :o) i kdyby tam nebyl napsán autor, poznáš, že je to od něj...

Prosecký
20. 01. 2010
Dát tip
Zdá se, Fae Bombe, že se vydáváš cestou Aleše Novákovou. Tato cesta je sympatická v tom, že je skutečně možné pročíst důkladně všechna díla, protože jsou krátká.

to je pěkný :o) kapky ráže 7,45...:o)

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Film "Tenkrát na tom východě" je náhodou super. Jackie Chan je můj nejoblíbenější bojovej umělec. Teď nedávno jsem zrovna cosi viděl, ale nemám odkaz. Vlastně si ani nepamatuju název. "Mýtus"? Zaujaly mě hlavně ty bojový scény. Děj byl ale slabší...

renegátka
20. 01. 2010
Dát tip
No jo,teď to nově schválili, ty jsi agent provokatér.To je moc dobré.To zas bude masakr jako,,tenkrát na východě"

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Nekoukáš na westerny? Vytáhnu levou rukou stříkací pistolku, mafián šáhne pro skutečnou zbraň a já ho pravou rukou z vopravdický zbraně sejmu. Nutná obrana. Von tasil jako první...

renegátka
20. 01. 2010
Dát tip
Já taky dávám na blbou otázku zásadně blbou odpověď. Ale to slabé místo je v tom, že ty se svoji vodní pistolkou osvěžíš cizojazyčného mafiána a pak už nebude čas na překlad.

FAE BOMB
20. 01. 2010
Dát tip
Asi předpokládáš, že se zeptám jaký... Tak teda jaký? Momentálně se mě zima ptá, proč jsem si nenarubal dřevo na topení. Naštěstí jsem flegmatik, takže tuto otázku ignoruji. Za chvíli stejně bude teplo, takže by to byla zbytečná práce...

renegátka
20. 01. 2010
Dát tip
Tak to tam budeš mít celej ,,muničák" k dispozici.A děláš to správně.Léto se tě zeptá:Cos dělal v zimě a jak jsi se na léto připravoval? Akorát, že to má jedno slabé místo.

FAE BOMB
19. 01. 2010
Dát tip
Chystám se na léto. V nesnesitelném vedru každej jistě ocení dobře mířené osvěžení přímo do ksichtu...

renegátka
19. 01. 2010
Dát tip
Chystáš se na banku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru