Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Underground IV.

20. 01. 2010
0
27
3448
Autor
Zbora

Ve čtvrtek 28.1. od 19:00 proběhne další kulturní večer Totemu v Prostoru Underground!

(Prostor Underground, Křižíkova 45, Praha 8 - Karlín)

Texty autorů Totemu budou číst Naty a Zbora.

Literárním hostem Undergroundu bude kanadský básník, píšící kromě řady dalších jazyků i česky, který vystoupí pod pseudonymem Paul Nemo Ermité (na internetu o něm pod tímto heslem záměrně nic nenajdete)

Ve druhé půlce večera se můžete těšit na koncert kapely Terra Ignota http://www.terraignota.wz.cz/

Vstupné dobrovolné, ceny mírné, pivo v místě. Teplý oděv s sebou. V Kanadě jsou tuhé zimy.


Fotky z minulých akcí:
http://www.totem.cz/enda.php?a=235289
http://www.totem.cz/enda.php?a=251852
http://www.totem.cz/enda.php?a=239589
 


27 názorů

Zbora
18. 02. 2010
Dát tip
Vynikající dedukce!!! ;)

Vinarka
18. 02. 2010
Dát tip
Miroslawka jsem tu zatim nečetla,tak nevím :D ale soudě dle Kundery, ten kanaďan žije v česku...? :D

Zbora
17. 02. 2010
Dát tip
Proč Miroslavek píše německy, když není něměc? A Kundera? ;)

Vinarka
17. 02. 2010
Dát tip
Ahaa :D A jaktože ten kanaďan píše česky, pokud je teda rodilej kanaďan? :))

Zbora
16. 02. 2010
Dát tip
Ne, JT se nekonal, asi byl někde s fanynkama, byl to onen zmiňovaný kanaďan a byl opravdu výborný.

Vaud
15. 02. 2010
Dát tip
http://www.totem.cz/enda.php?a=235289 tam na jedné ze spodních fotek jí uvidíš

Vinarka
15. 02. 2010
Dát tip
Cožeto? :D

Vaud
15. 02. 2010
Dát tip
nejspíš ho snědla břišní tanečnice Regina :-)

Vinarka
15. 02. 2010
Dát tip
Tak co, byl to JT? :)))

houno, lahvovej braník tam stojí dvacet vočí!! :))

Norsko 1
20. 01. 2010
Dát tip
Brokolici ti neberu, trvám na mrkvi

to mám říkat já! no nic, pojďme do undergroundu, vypadá to zajímavě

Norsko 1
20. 01. 2010
Dát tip
Brokolice, nebo mrkev

Underground IV???? Co je to za blbost?? Underground jde aplikovat pouze SC, maximálně IM, je-li pacient v ohrožení života. Prdnout to IV, to si říká o trombus. Diletante.

Umderground IV,. to je král, žejo?

Zbora
20. 01. 2010
Dát tip
Kdo ví, třeba to je jt. :)

Vaud
20. 01. 2010
Dát tip
to zni jako jt :-))

Vystoupení v NY 2009 (zjištěno ze snad spolehlivých zdrojů) Básník Nemo zcela vyprodal MSG. 50000 fanoušků čeká na první báseň. Ve 20:00 první kus volným veršem. Bouře nadšení, tisíce diváků v bezvědomí. Následuje smršť dalších básní, vše volný verš, v mnoha jazycích, občas i v češtině. Publikum je u vytržení, nakonec zasahuje policie. Pouliční nepokoje se daří uklidnit až druhého dne.

Zbora
20. 01. 2010
Dát tip
Básník, který v roce 1984 údajně (zjištěno snad i z docela spolehlivých zdrojů - ve zprávě) jako člen výboru navrhl Holana a Seiferta na Nobelovu cenu a který nevystupuje pod svým občanským jménem, anóbrž vždy pod nějakým pseudonymem, by se za ním nesjížděly davy sexuchtivých fanynek (a fanoušků)!

papouch
20. 01. 2010
Dát tip
...a Sikorovi dejte nobelovku za to, že je nejmoudřejší na světě :-P

Jestli česky ještě moc neumí, nabídněte mu místo kritika na Písmáku. Jestli neumí vůbec, tak klidně i admina. Určitě se tu neztratí...

Vaud
20. 01. 2010
Dát tip
basnik, ktery se na posledni chvili prejmenoval a je tu v programu na ochranu svedku?

Zbora
20. 01. 2010
Dát tip
Ohně tam jsou, ale je to tak velký prostor, že tam nebude to pravé teplíčko prostě nikdy. Naštěstí ale fungují tekuté ohřívače.

zima? Bez ohňů je underground? :o)

Zbora
20. 01. 2010
Dát tip
Ano, ještě jsou tam dva s podobně hlubokým informačním potenciálem :)

papouch
20. 01. 2010
Dát tip
Co kecáš, že na internetu pod tímto heslem nic nenajdeme?? Aha, například tady: ...ve čtvrtek 28.1. od 19:00 proběhne další kulturní večer Totemu v Prostoru Underground! ... Literárním hostem Undergroundu bude kanadský básník píšící kromě řady dalších jazyků i česky Paul Nemo Ermité..." (www.totem.cz.) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru