Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**A což třeba takhle.....**

22. 01. 2010
5
9
1897

....udělat si legraci z převážně vážných věcí...!

  

Byl jednou jeden Lenin,

lidem dal málo zelenin,

Stalin taky nedal si  říct,

za něj už neměli z čeho píct…..

 

Zelenina za Lenina,

blázen, kdo by nesměnil!

Podrž hubu, krok a ruce v pěsti

neb Ti kulku pošlem v týl….

 

 

poč. 09/2009

 

 


9 názorů

To je pěkný... Taky ty pány nemám ráda... *

Čus, to u nás, tedy v HK, jsme na Masarykově náměstí měli blahé paměti obchod Ovoce - Zelenina(teď je tam HUDY SPORT). Vše provedeno v modré neónové úpravě. Jednou také "e" zhaslo a vzniklo Ovoce - Z lenina. Tak to jsou na vysvětlenou moje inspirace. Jak podobné...! Dík za tvoji zprávu.Měj se také moc prima. J.Š.

:) Na střední jsme měli automat s kávou, dala se v něm koupit "polévka zelenina". Jednoho dne někdo smazal e a vznikla "polévka z lenina"...Tvůj aforismus mi připomněl tuhle historku. Je náhodou hezký. Jinak ti ještě zpětně moc děkuji za kritiku k mojí povídce. Byla jsem moc a moc ráda. Měj se krásně.

Také křižník Potěmkin dobyl plátna snad všech kin. (nejúspěšnější film všech dob) Masem hýbali už červi námořníkům ruply nervy. T.

...chtěl jsem to minout,ale názory mě donutily*

já nic neviděl!...obraz lenina?já ho neshodil!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru