Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výměna trenclí

23. 01. 2010
8
5
970

Tož lidi, kurva! Přectafte si, jaká sa mi čéra stala nepříjemnosť! Valila su z hospi, jeden ogár měl ty narozeniny, tož su ho nechala, abi mě pozval na pivasa a za odměnu si pak moch šáhnůtťna mlikárnu a lechce mi ju aj podlachnit. Ale to je vedlejší. Valila su tedyk z hospi a najednó čučám a vidim na větvi u stromu visat fest gut trencle. Kurva milu, řekla su si, to je ščestí, sinátor bi měl miť nědy letos ty naroski, tadyk ti pro něj visá prezent, kurva. Ušetříš. Tož su se pro ty trencle scela natáhnůť, ale kurva, boli moc vysoko, asik tak čtyři metry od země. Čopla su tedyk to kmenisko statné od teho stromu a zabejčila svinsky, strom sa pohnul, ale enem tak lechce, mosela su na to jít z gruntu. Sehla su se aš k ůplně zemi, objala ho pevně pazórami aj stehniskami, zařvala jak ta pana, dyž do ní poprvé vjede mrdák a rup, kurva. Strom sa zakymácal, trencle spadli dólu, mě rovnó na kokos. Jenže jak su zabrala, lidi zlatí, tož su zapomněla sevřít ryť a celá su se posrala. To sa nědy stane, to vite, po kalbě, dyž máte v pajšlu starů tlačenku, utopence, olomůčáky a chleba se sádliskem. To je pak hnačka jak malvaz! Bola su nasratá, to vite, naščestí su ale svinsky chitrá a vjeděla su si rady.  Spustila su k zemi hózniska, vopatrně sa vivlékla z těch posratých gatěk, lopuchovím listem si vytřela prcku a pak si natáhla ty trencle ze stroma. Moc nesmrďály, boli enem krapet vlchké od rosy, tož gut. Do těch svých zaguvněných gatěk su prcla kámen, rostočila je a hodila  nahoru na ten strom. Uchytily se přesně na tej větvi, kde přettim visely trencle. Kurva, gut! Až je sluničko, déšť a výtr vyčistijó, tož sa pro ně vrátím. Dyž su pak přišla dom, sinátora su trochu porubala nohó od stola, bo to všechno bola enem jeho vina, ale zasik su nebola dovíjak tvrdá mutr, bo chudák přišel o heskí narozeninový dárek, kurva. Každopádně mi z celej tej událostě vzešlo ponaučení - místo ňákého bebilního prezentu sinátorovi račik nasrať na kokos!


5 názorů

Nepřipojen
24. 01. 2010
Dát tip
tož .. ne

Glomma
23. 01. 2010
Dát tip
Tak to je husťáárna :) *

baaba
23. 01. 2010
Dát tip
masakrrrr super T!!!!!!!!!

ICE_WIND
23. 01. 2010
Dát tip
To je taky filosoficky DYM PICO! ;oDDDD

Sakra, to je ptákovina, ale zajímavě se to ke konci zacyklilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru