Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez

24. 01. 2010
10
20
2877

 

 

 

 

Život je sladký
i bez cukru

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


20 názorů

guy
26. 01. 2010
Dát tip
jak kdy .. :-)

houby_nasla
25. 01. 2010
Dát tip
* ..(ale kdybych si sem tam nedavala sladkosti, kdyz me to popadne, tak asi budu fakt jeste kyselejsi :)

Pacer: hezky jsi vystihnul můj momentální stav ;)... jinak o víkendu jsem taky byla v olmiku ;)... díky za vzpomenutí... třeba se někdy někde sejdem ;)...

Pacer
25. 01. 2010
Dát tip
Máš v hlavě pěkně větrno :) Vzpomenul jsem na tebe o weekendu v olmíku :) J.

:-))) je to jen taková myšlenka, co mi proletěla hlavou... a přišlo mi škoda ji někam nenapsat... Skrblík zdraví a děkuje ;)

Pacer
25. 01. 2010
Dát tip
Možná jako osobní SMSku bych to bral. Takhle hanba! Skrblíku!!!

Oldjerry
25. 01. 2010
Dát tip
život je hořký, ........................................................................................................................................................ ale s pivem to ještě ujde............... bohudík!

i lidé někdy bývájí sladcí...až moc,jako na gumě:)

sepiolite
24. 01. 2010
Dát tip
s "hořký" by se mi líbilo víc, ale ano, proč ne

baaba
24. 01. 2010
Dát tip
HUMALOG B, nebo HUMULIN a je po ptákách

Bíša
24. 01. 2010
Dát tip
Hmm...

Smíšek:-)
24. 01. 2010
Dát tip
:))

Rýmovánek
24. 01. 2010
Dát tip
...aaa....co jsem to napsal???? opravuju: "být"

Rýmovánek
24. 01. 2010
Dát tip
Život musí bít hořký, jinak ti zalepí pusu. A po každé hořkosti stejně zůstane na jazyku sladko. Tak to prostě je :o)

já vim... a to fakt nesladim ;)

ruprecht
24. 01. 2010
Dát tip
jsi taky sladká... :)

spíš - život je hořký, hlavně s cukrem... ;) v kolik máš zítra tu obhajobu? zašla bych se mrknout ;)

Anetah
24. 01. 2010
Dát tip
a někdy hořký i s cukrem ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru