Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krokodýl

26. 01. 2010
3
17
1842
Autor
Pišmi

Krokodýle krokodýle

máš obrovské zuby bílé

v drogerce jdou na dračku

kartáče

místo kartáčků


17 názorů

..jsi fakt šikulka..to by chtělo leporelo..:) t

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
jj

Forest...
27. 01. 2010
Dát tip
Jo tak tomu už rozumím. Nezlob se za ten výslech.

Sršáň
27. 01. 2010
Dát tip
čtu literaturu faktu, po pravdě nemám potřebu číst zamilovaná romantická depresiva. to je daný asi věkem. Před 20 lety jsem četl dost a hlavně scifi.

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
no jo, každý podle svojí chuti... člověk si přečte rád cokoli, co ho skutečně zaujme a na délce obsahu pak pramálo záleží... také jsem v tu chvíli zesmutněla

Forest...
27. 01. 2010
Dát tip
To co napsal Sršáň mě znepokojilo: Nemám sílu číst nic dlouhého. Chudák uspěchaná doba, že? _

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
to mi moc lichotí ovšem :)

Sršáň
27. 01. 2010
Dát tip
budeš se divit ale dal sem si tu práci protože mě to tvé dílko zajímá. Má totiž 4 řádky. Což je přesně rozsah děl co tvořím. Nemám sílu číst nic dlouhého. Takže tématicky mě toto dílko oslovuje nejvíce a beru ho jako studijní materiál jak autor daný "problém-výzvu" řešil.

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
jééé, Ty sis dal práci :))) narušení rytmu v závěru je zde úmyslné a neboj, neberu to osobně (také počítám)

Sršáň
27. 01. 2010
Dát tip
pravdu máš v tom že je to téměř nesmysl, ovšem na druhou stranu někdy mám pocit že spousta básníků utíká k volným veršům protože mají problém najít rým a rytmus a připomíná mi to malíře kdy opouštejí řemeslnou poctivou tvorbu a vytváří moderní cákance. Já sám psát básně neumím a poezie mě moc netáhne ale skládat prvobytně pospolný rým mě docela baví a popravdě sám si počítám slabiky-doby aby to vyšlo. Například poslední dva řádky ti do rytmu nevyšly 3. řádek má 7 dob a 4. řádek má 8 dob. Je to prostě slovní sudoku. Neber to osobně jen bráním podceňované a přehlížené autory říkaček.

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
pánové, bazírujete na nesmyslech - krátké a dlouhé slabiky nemusí nutně narušovat rytmus - se jdu zaměřit na výuku k vám :))) i tak díky za vaši návštěvu a postřehy!

s tím u-ů je to pravda. ačkoliv se to nezdá je to velmi těžké, s těmi dětmi. A kartičky u zubaře pořád jsou....a jsou fajn.

Sršáň
27. 01. 2010
Dát tip
trošku mi tam nesedí to krátké le - lé ku - ků téma dobrý délka dílka mi vyhovuje

Pišmi
27. 01. 2010
Dát tip
Když kartičky tak kartičky :))) - díky!

Jo tak takovou kartičku s básničkou bych si taky nechala líbit

Forest...
26. 01. 2010
Dát tip
Hodilo by se to na kartičky u zubaře - s obrázkem a básničkou (jestli to ještě existuje).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru