Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když nechce se domů, když jsou mrazy

29. 01. 2010
10
20
2154
 
 
 
 
 
 
 
Jiskření dvou pólů
ruší elektrický proud
Lampy vyblikávají morseovkou
nevyslovenou frázi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

20 názorů

guy
02. 02. 2010
Dát tip
-·/·/-·/··//--··/·-/-·-·/--··--//···/··-/--/·--·/·/·-·/·-/-·-·/-·-/--- :-)

-.. / . / -.- / ..- / .--- / ..- / :-)

guy
01. 02. 2010
Dát tip
-··/---/-···/·-·/·//···-/-·--/-···/·-··/··/-·-/·-/-·/· :-)

Anetah
31. 01. 2010
Dát tip
.--. . .-. ..-. . -.- - -. ..

...hm...lampy v poezii su velmi nakazlive...co ma trochu stve..mozno stalo trochu si pockat...bo mi pridu prve dva verse akoby nespojite so zbytkom...ani nie tak obsahovo...ako amosfericky ci co...

Impresse
31. 01. 2010
Dát tip
*

a2a2a: díky :-) mně moc delší básně nejdou ;), spokojím se s málem, miniaturou... i s úvodem :-)

a2a2a
30. 01. 2010
Dát tip
Ty první tři verše nabídly více, než jsem nakonec dostal, dokonce si myslím, že je to krásný úvod do básně, která se zatím nekoná, ale nápadité to je.

jaksi mi to nesedí trochu logicky... napsal jsi, co jsi napsal, takže tady žádné "možná" neplatí... co jsi řekl, to za prvé nevim, za druhé neslyším a za třetí taky nevím, jakou to má souvislost s tím předešlým textem (co se skrývá pod zájmenem "to"?)... zapojovat fantazii v básních je něco jiného než komunikovat v diskusi...

teď nechápu

mě toho napadá :-) asi máš málo fantazie ;)

děkuju :-) berg: elektrikář? :-)

Glomma
30. 01. 2010
Dát tip
pěkná miniaturka :) *

berg
30. 01. 2010
Dát tip
Škoda, že jsem od fochu. ÷))

..krasne *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru