Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zatím o tobě

30. 01. 2010
4
8
1767
Autor
Dragora

Těla bez hranic a bez zábran

i naše stíny potem postříbřené

spojí se v jedno jako drak

co svádí marný boj

... a je pokořen mnou i tebou

 

Jsem múzou vášní i tvé smrti

aspoň třikrát za noc zemři

ale nikdy ne sám ani tiše

 

do krajiny mé ložnice

i do všech koutů zaprášených

zahřmíš své krásné umírání


8 názorů

Dragora
30. 05. 2010
Dát tip
Ještě, že člověk může psát a občas se "vypsat", i když je to občas v reálném životě k ničemu....

Dragora
21. 03. 2010
Dát tip
hmm...myslím, že ti věnuji svou další báseň :-) ale počkej si na ni do zítra.

Ostrich
21. 03. 2010
Dát tip
Buď Můza jménem, příjmením Fénixová :-)

Dragora
21. 03. 2010
Dát tip
Díky za podporu a za další motivace nebýt zimomřivě roztřesenou cestičkou mezi ploty :-) Budu dál můzou, pro kterou občasná smrt je zrozením...

Ostrich
20. 03. 2010
Dát tip
Proč by to sem nepatřilo? Kdybys byla zimomřivě roztřesená cestička mezi ploty, nemohla bys psát o vášnivém umírání. Protože by ses bála to slovo žít i vyslovit. Že se po něm už nevzbudíš. Že je v tobě života jen málo. Nebo bys ho viděla v úplně jiných souvislostech. Slovní svět nás zrcadlí. Proč se v zrcadle stydět? Nebýt, čím jsme? Teprve nahou pravdu je možné obléct do šatů tak, aby v nich byla poznat. Jsem rád, že se tady nestydíš být můza:-). Právě to sem přece patří.

Dragora
20. 03. 2010
Dát tip
no, hm...to sem nepatří :-D

Ostrich
20. 03. 2010
Dát tip
Jednoduché, přesné. Jsi zřejmě skvělá můza:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru