Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha uspěchané tanečnice

02. 02. 2010
21
19
3264
Autor
aleš-novák

vrtulníkem do baletu?

a jaká je doba letu?


19 názorů

ještě mi doma na hřebíku visí piškoty((


avox
06. 03. 2010
Dát tip
:-))

A.H.
04. 02. 2010
Dát tip
:D *t*

Edvin1
04. 02. 2010
Dát tip
Nejednou se mi stane, že přede mnou postává baterie sklenic, v nichž hýří všemi barvami nápoje vskutku vybrané - a já si ani nelíznu (ne že bych nechtěl, ale nemám čas, a taky bych asi překládal do jiného než toho správného jazyka). A číšníci mi odnášejí jedno nedotknuté jídlo za druhým. Říkal mi jeden VIP, že je zábavné, jak ten talíř odprovázím očima, až zmizí za dveřmi kuchyně, aniž bych přerušil tok slov mého překladu. Prý pak z lítosti nade mnou pije a jí za dva! Takže díky tomuto povolání netloustnu, i když k tomu mám sklon. :-)

dělá teď letušku...

moorgaan
03. 02. 2010
Dát tip
od těch DOB ALE TU baletku už nikdo neviděl:-))

snídej sám, o oběd se rozděl s tumočníkem a večeři dej ...? :o)

Edvin1
03. 02. 2010
Dát tip
Ta doba letu může být rozhodující!!! Kdysi jsem letěl vrtulníkem sovětské produkce, ale v provedení pro VIP, přes půl Německa. Piloti, na přání pasažérů (vysokých důstojníků ČS Armády) kopírovali terén, takže můj žaludek zaznamenával každý kopeček, a snad i kravinec na poli. Zablokoval jsem toaletu na celou dobu letu (3,5 hodiny). Kdybych byl sám vojákem, asi bych se tam služební pistolí zastřelil. Po přistání mi bylo řečeno, že má tvář připomíná barvu jejich uniforem. Oběd jedli bez tlumočníka. Aspoň se najedli. :-)

Toscana
03. 02. 2010
Dát tip
vrtulníkem spíš než tryskáčem, aleši, zejména, když je ta baletka půvabná! :o))) *t

Markel
02. 02. 2010
Dát tip
*

Háber
02. 02. 2010
Dát tip
haha:) Ty vymyslíš také koniny:)*

baaba
02. 02. 2010
Dát tip
Má to vůbec toaletu? ...ten... helikoptééra

Impresse
02. 02. 2010
Dát tip
:-)

renegátka
02. 02. 2010
Dát tip
Piruet et pas de deux/padedé/, která z nás to dovede?

Diana
02. 02. 2010
Dát tip
:-)

Vaud
02. 02. 2010
Dát tip
Alesi mas-li doma baletku spolkni modrou tabletku

Ó
02. 02. 2010
Dát tip
...pokud je baletka k světu...

snake_01
02. 02. 2010
Dát tip
Týden bez koupele: Ha! Vana! Havana... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru