Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

natřásej peřiny

04. 02. 2010
18
17
3814
Autor
Štírka

natřásej peřiny

 

pro příští vteřiny

bílo jen bílo bílo

 

potíže

včerejší

dneska už vedlejší

 

moře se do moře

vlilo

 

/3.2.2010/

 


17 názorů

Štírka
03. 01. 2015
Dát tip

...skoro pět let.... no teda.... a letošní zima je jen v kalendáři.... díky moc za zastavení :-)


Štírka
08. 03. 2010
Dát tip
Avox- naopak... pokud mám zdejší zimu vydržet, musím si na ní hledat to pěkné :-) ... v našich horách trvá půl roku... Děkuji za všechna zastavení...

avox
07. 03. 2010
Dát tip
ty jistě lituješ, že zima už končí, viď? však i jaro bude mít překvápek plno :-)) */

Smíšek:-)
10. 02. 2010
Dát tip
t

pupin
08. 02. 2010
Dát tip
podruhé čtla a zas za srdce vzala -a možná více:)

Milá Štírko, je to moc hezké a určitě než ta letošní zima skončí, bude materiálu "habakuk"! Držím palce! Závidím, že ta "Tvoje" nespí! Zatímco ta "Moje" zatím je jak Šípková Růženka!A asi je to tak dobře! Nemůžou přece "všechny" najednou být vzhůru! Zdar a sílu! J.Š.

Markel
07. 02. 2010
Dát tip
můj šáleček, ta mi sedla, zrovna dneska.. - T

Štírka
06. 02. 2010
Dát tip
zdravím všechny spřátelené bludičky, zabloudivší do těchto míst... týden nočních návratů je opět pryč, ještě ten příští... kouzel jsem viděla víc než dost, jen škoda, že není čas něco i nafotit... všem krásný víkend :-) a těším se příště ...

pupin
05. 02. 2010
Dát tip
natřásám natřásám na budoucnost se natřásám..:)

Metta
05. 02. 2010
Dát tip
jejej:)***

v televizních zprávách zima vypadá jako katastrofa, přitom je tak krásná :o)

Diana
05. 02. 2010
Dát tip
Tobě ta zimní témata sedí! :-)****

juj...

baaba
04. 02. 2010
Dát tip
pěkné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru