Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bílou řekou plout

06. 02. 2010
17
21
4415
Autor
Štírka

bílou řekou plout

 

proti proudu

letící bílé pěny

 

živly

jsou nočním plavcům

nakloněny

 

houpání lodi

lehce uspává

 

a všude kolem

bílá záplava

 

jen zavřít oči

 

tak už dost

nesměním chvíli

 

za věčnost

 

/6.2.2010/


21 názorů

Štírka
10. 03. 2010
Dát tip
díky za noční nakouknutí :-) Teď, ač je venku -10, myslím už jen na jaro....

avox
09. 03. 2010
Dát tip
*/ na šťastné návraty

Smíšek:-)
18. 02. 2010
Dát tip
t

pupin
08. 02. 2010
Dát tip
...troufám si napsat,že rozumím.Může být dáno nastavením,načasování,co já vím...však o Tom přece píšeš...věci v nás a mimo nás...a ta jejich dvojjakost...často mě z toho až mrazí...a za obrazem zatáčka...a za zatáčkou slunce...a co já vím.... Ano.Kávové zastavení je prima -nu a já mám ráda kávu i lehce odstředěnou:) Tvá báseň na mne promluvila zas z jiného úhlu...a to se mi často nestává...je to dobrodružství i zábava..a především zásah,ten především. "z jiného úhlu" přepisuji na " z dalšího světa" - to asi přesněji vyjádří,co cítím. Je fajn,že Písmák má svou Štírku. Tu poklonu jsem fakt musela:)

Štírka
08. 02. 2010
Dát tip
...nikdy jsem nepsala k básním prology a nepřídávala "vysvětlivky", protože - Dášo- máš pravdu, nejde o to potkat se v rovině pevně dané, ale možná poslat do prostoru... pár pocitů z pár chvil... a ony jsou buď v nějaké podobě zachyceny, nebo jen tak prosviští kolem...bez doteku... Je to tak s obrazy, barvami, vlastně se vším, poněvadž žijeme sice "vedle sebe" ale každý ve svém světě... což je obohacení a někdy i ztráta zároveň.... ale dost filozofií... Jsem moc moc ráda, že se u mě někdo zastavuje na "horký kafe", ale i po tom až vychladne. Virtuálně anebo snad i jinak - je mi s vámi fajn....

pupin
08. 02. 2010
Dát tip
P.S. z blízka je schválně:)

pupin
08. 02. 2010
Dát tip
...je mnohdy zvláštní,na základě jakého obrazu píšeme a jaké - onaké obrazy naše báseń vyvolá v těch, co je čtou... Asi nejde o to,aby se překryly a potkaly v jednotě,ale aby vůbec nějaké obrazy či pocity vyvolaly... Téhle básni tleskám,bez pathosu:) a zdravím do dáli...z blízka:)

I., to je nádhera! Myslím, že mi tvoje diskuse s lag-n.lol pomohla pochopit a zacítit se! Krásný obraz zasněženíé silnice coby ledové řeky! ... jen zavřít oči tak už dost nesměním chvíli za věčnost...! Pavel Soukup (herec, co dělá dopravní bezpečnostní agitku pro TV) může být smuten , že pro něj nepíšeš scénáře....! J.Š.

efkaefka
07. 02. 2010
Dát tip
přijde mi to pravdivě krásné...děkuji štírko.

sidonia
07. 02. 2010
Dát tip
*!

sveřep
07. 02. 2010
Dát tip
faust plavcem... ale dobrý, T

Sarrah
07. 02. 2010
Dát tip
pěkňoučké :o)

Štírka
07. 02. 2010
Dát tip
no, noční návraty po zledovatělých cestách v horách, kdy je často zázrak dojet ... v tom bych těžko hledala kýč... roky mi to připadá jako plout po řece...

jH
06. 02. 2010
Dát tip
přijde mi to příšerné kýčovité...

Diana
06. 02. 2010
Dát tip
*

naruby
06. 02. 2010
Dát tip
zvláštní rytmus.. dost dobře souznívá s představou:)

Háber
06. 02. 2010
Dát tip
*

no proto!!! :)***

Norsko 1
06. 02. 2010
Dát tip
Bíša se určitě zblázní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru