Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Leden 2010 - Hlasování

08. 02. 2010
6
93
7266
Autor
Beed

Za leden byla na Povídku měsíce nominována tato díla:

 

6 vrahů autora 57188418432178751875

Dekonštrukcia autora Sculptor

Medvědí služba autora Flákač

Nikdy nevěř cestovkám autora Taklamakan

Párek v rohlíku autorky Valerie a týden divů

Pohľadnica autorky filemon

Prokletí zhrzené milenky autorky MarieG

Špatná milenka autora Gloky

Zatmění autorky čekanka

Značka: Na celý život autorky Ch.

 

Do konce dne 15.2.2010 je možno hlasovat pro tři (dva nebo jeden) nominované texty, zde, v komentáři, a to tak, že se uvede pořadí těchto tří povídek; odůvodnění je vítáno (a pokud u jednotlivých děl, pro něž je hlasováno, komentář nebyl napsán, je nutné).


!!! Hlasování označte jako vážnou kritiku !!!


Další podrobnosti a informace v klubu
Povídka měsíce.

 


93 názorů

katugiro
26. 02. 2010
Dát tip
Beed už tu týden nebyla, nechcete to vyhlásit někdo jiný z PM?

Taklamakan
24. 02. 2010
Dát tip
a kde jsou výsledky? jsem napnutý jako kšandy:-)

Tragicus
20. 02. 2010
Dát tip
Neni ani oduvodneni u poradi ani kritika u jednotlivych povidek - neuznavam, komentar typu "*", "libi" neni kritika. Naopak jakykoliv pokus o srovnani, snahu o nej u poradi bych uznal, kazdy nemusi byt hned Havlickem Borovskym.

Tragicus
20. 02. 2010
Dát tip
VT Marvin: Tolerance k nezduvodnenemu hlasovani zadna neni a nebyla.

Janina6
20. 02. 2010
Dát tip
Kdo chce, ten si termín ohlídá. A kdo bude zrovna na Měsíci, tak se pro jednou nepřidá.

Janina6
20. 02. 2010
Dát tip
No jo, to je fakt, takhle mi kdysi "utekla" Rekova povídka (nevšimla jsem si nominace na poslední chvíli). Tak holt kdo nestihne, nestihne.

Janina6
20. 02. 2010
Dát tip
Ta zpráva (kvůli pozdnímu hlasování) by byla samozřejmě posílaná předem! Příklad: "Ahoj Marvine, za týden odlétám do Austrálie... :-) Můžeš, prosím, až začne hlasování, zveřejnit, že dávám hlasy těmto povídkám...?"

Janina6
20. 02. 2010
Dát tip
Marvine, pokud avi nedošlo, omlouvám se, ale posílala jsem ho. Myslím, že už se mi to stalo víckrát - že bych ti nemohla přijít na jméno? :-) Já se ptala, protože pod "tasemnicí" se dá představit ledacos (například mě ze všeho nejdřív napadlo, že tasemnice je parazit, který se přiživuje na ostatních, takže bych takhle označila nejspíš nějaký plagiát) - kdežto ten komentář o "kostře" je mi, myslím, jasný. Díky za odpověď. Taky bych uvítala, kdyby se diskutovalo o samotných textech a ne o tom, co kdo komu slovně udělal.

Janina6
20. 02. 2010
Dát tip
Marvine, jak se pozná literární tasemnice? K tomu "poznímu" hlasování - pokud člověk ví předem, že kolem termínu uzávěrky asi nebude na netu, mohl by třeba někomu z klubu napsat svoje hlasování do zprávy a ten by ho pak uveřejnil, co ty na to? Čekanko, neber všechno osobně, internet už je takovej. Jo, a kdybys sama četla a hlasovala, mohlas výsledky taky ovlivnit.

Tragicus
19. 02. 2010
Dát tip
VT Marvin: No, hlavne tam zduraznit, ze je to pro vyjimecne pripady, aby na to moc nespolehali, muze se take stat, ze se vyhlasi vysledky uderem pulnoci. Mozna by nebylo od veci, aby se prvni zeptali, zda to je mozne (v idealnim pripade se zeptat dopredu, pred koncem dne 15.), a az po kladne odpovedi hlasovat, aby nevznikli spory, kdyz by to vyhlasujici jiz odeslal ke zverejneni treba.

Flákač
19. 02. 2010
Dát tip
Tragicus: beru na vědomí. a pokud už je precedens, tak tím spíš.

Flákač
19. 02. 2010
Dát tip
VT Marvin: ok, stačí, když to tak popíšeš, pokud je možné dělat vyjímku, tak se nic neděje, navíc máš pravdu, že ofic. výsledky ještě nejsou. měj se.

Tragicus
19. 02. 2010
Dát tip
Flakac: Ta praxe uz je takova od zacatku, korektni to moc neni, to je fakt, mene korektnejsi by bylo ale tuhle praxi najednou rusit, spise by bylo vhodnejsi to tedy doplnit do pravidel.

Flákač
19. 02. 2010
Dát tip
POZNÁMKA: Musím se ozvat taky. čekanka napsala: "že posunování doby uzávěrky je nekorektní(mohu tě ujistit, že s mým umístěním to opravdu žádnou souvislost nemá) a vrhá to na podobné akce podivné světlo." Je fakt, že poslední dva hlasující mimo termín změnili pořadí na prvních třech místech. Tak se ptám, nakolik jsou ta pravidla závazná? Mohl bych proto souhlasit s čekankou, že je to nekorektní, jde totiž o princip. O nic jiného. Prosím neberte to jako nařčení, urážku, rýpání, díky (zvlášť, když vlastně hájím své umístění).

To je ale vzrušující rozhovor.

1) Taklamakan - svižná a zábavná povídka. 2) Gloky - dobře vystavěné, oceňuji jazyk i styl. i když se vyskytují některé pravopisné a stylistické chyby 3)Filemon - zajímavá povídka ze života. bohužel příliš rychle utnutá

Beed
17. 02. 2010
Dát tip
Klidně si to ještě odhlasujte... Hlasy budu počítat asi až večer, tak můžete.

StvN
17. 02. 2010
Dát tip
Ze ja jsem to opet prosvihl:((

slunco
15. 02. 2010
Dát tip
1. Medvědí služba, Flákač 2. 6 vrahů, 57188418432178751875 3. Pohľadnica, filemon První je výborná, zdá se mi nejlepší z toho, co tu tento měsíc máme, vysloveně sedla. Tak držím palce, a přestaň se flákat! Už se těším na další! 6 vrahů je docela dobře napsaná, ale jinak mě nezaujala, nominace je výrazem podpory perverzí u civilního obyvatelstva - lepší je vyjádřit "od stolu" než v terénu.. filemon moc poeticky píše, což se mi líbí, nicméně pointa je trochu prvoplánová. I tak, něco, v čem nejsou sexuální úchylky, drogy a chlast v tomto výběru potěší.

Dark Bald
15. 02. 2010
Dát tip
1) Ch - Značka: Na celý život 2) čekanka - Zatmění 3) Flákač - Medvědí služba Všechny tři mě zaujaly. První dvě asi, a nevím jak jinak to říct, svým tajemnem a u Medvědí služby to byl zcela určitě nápad.

Janina6
14. 02. 2010
Dát tip
1. Sculptor: Dekonštrukcia 2. Taklamakan: Nikdy nevěř cestovkám 3. Gloky: Špatná milenka Určitě bych, kdyby to šlo, rozdala ještě aspoň "čestná uznání" (Valerii, Flákačovi a Čekance), ale nakonec hlasuju pro ty, u kterých se mi zdá, že přinášejí hlavně ve stylu něco trochu jiného, než tu běžně čteme.

Beed
14. 02. 2010
Dát tip
SoStrange: Uvítali bychom odůvodnění nebo aspoň kritiku u povídek, pro které jsi hlasoval...

1. Párek v rohlíku 2. cestovky

Tragicus
12. 02. 2010
Dát tip
Tak to jsi holt odsouzena k tomu, aby ti lide nezlutili.

Beed
12. 02. 2010
Dát tip
Tak zvětšit to můžu, ale jezdící taky neumím... :(

Tragicus
12. 02. 2010
Dát tip
No, vetsi a kdyz ne klikaci, tak alespon jezdici. :]

tak u Medvědí služby jsem žlutil, jestli to stačí takhle...:o) no, dík za shovívavost :o)

Beed
12. 02. 2010
Dát tip
Mohl jsi klidně hlasovat jenom pro ni... :) Nemusíš dávat hlas více povídkám. Hele, on to není zas až takový prohřešek, ale je to přehlednější, když je to zažlucené. Takže příště, Aleši!! Tentokrát ti to uznám.

tak mě klidně vynech, stejně jsem přečetl s vypětím všech sil tři povídky, abych mohl hlasovat pro Medvědí službu :o)

Beed
12. 02. 2010
Dát tip
Samozřejmě, Aleši :)

a byla tam ta oranžová věta od začátku? :o)

Beed
12. 02. 2010
Dát tip
Počítat je budu... ale možná bych tu oranžovou větu měla ještě trošku zvětšit, co myslíš?? (Kdybych to uměla, udělala bych ji třeba blikací... :) ale neumím.)

Tragicus
11. 02. 2010
Dát tip
Jsem rad, ze to nemusim pocitat, nevedel bych, mam-li pocitat alese a lakrov. :]

Beed
11. 02. 2010
Dát tip
1. Valerie a týden divů 2. Gloky

baaba
10. 02. 2010
Dát tip
1. Nikdy nevěř cestovkám autora Taklamakan 2. Prokletí zhrzené milenky autorky MarieG 3. Medvědí služba autora Flákač Talkman - akční věc, zde neobvyklá MarieG - podobnou zkušenost měl jeden můj kamarád já bych to nedokázal vyprávět TAK čtivě Flákač - až pohádkově podaný příběh, přál jsem si veselejší konec

1. Valerie a týden divů - Párek v rohlíku 2. Sculptor - Dekonštrukcia zdůvodnění - viz kritiky u děl

katugiro
10. 02. 2010
Dát tip
Pro mě tentokrát docela snadné rozhodování, líbily se mi čtyři povídky, z toho jednu (Medvědí služba) jsem nebral až tak vážně. Komentáře obdivné i zatracující jsou pod jednotlivými povídkami :) 1. Valerie a týden divů - Párek v rohlíku 2. Gloky - Špatná milenka 3. filemon - Pohľadnica A díky všem, kdo se podíleli na nominacích!

Winter
08. 02. 2010
Dát tip
1) Flákač - z té povídky lze cítit až dětinskou radost ze psaní/tedy čtení. Lehká, svižná, bez divácky "vděčných" fórů. 2) Taklamakan - povídka per excellence - po všech směrech, možná až přespříliš akční. Jinak asi není třeba něco dodat. 3) Sculptor - anžto se mi líbí, nejen co píše, ale i jak (tím myslím stylově), samotná výstavba by samozřejmě mohla být lepší. Jinak komenty u povídek.

1.Medvědí služba 2.Zatmění 3.Párek v rohlíku

Lakrov
08. 02. 2010
Dát tip
1. 'Zatmění' autora čekanka 2. 'Značka: Na celý život' autora Ch Odůvodnění výběru je v komentářích pod zmíněnými povídkami.

Prosecký
08. 02. 2010
Dát tip
Hlasuji pro: 1. Gloky: Špatná milenka 2. Čekanka: Zatmění

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru