Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z 11.7.2008

08. 02. 2010
20
40
5047
Autor
aleš-novák

vytrženo z kontextu...čistím poštovní schránku, tak třeba to někoho zaujme :o)

než moje srdeční funkce
zajímá víc tyhle lidi
rým, rytmus a interpunkce
však za své city se stydí...

40 názorů

a2a2a
21. 02. 2010
Dát tip
tady souhlasím.

Toscana
09. 02. 2010
Dát tip
brejlovo písmo nepotřebuju znát, poněvadž mám brejle!!! :o)))

čučenka
09. 02. 2010
Dát tip
ale to je trefné, takhle to tu opravdu chodí..*

Toscana: svícení netřeba, znám brejlovo písmo :o)

Diana
09. 02. 2010
Dát tip
Tosca :-))) Nemáme lézt do řepy, že nás bude spoře krýt? Tak zvolíme jinou píci - vyberem si kukuřici..

Toscana
09. 02. 2010
Dát tip
jo, do tý budky možná ještě semenec! :o)))

Toscana
09. 02. 2010
Dát tip
Vaude, pozenit neee - nadhlavník do toho nemotej!! :o)))) Aleši, fakt jen slunečnicové??? :o))) Diana - do řepy bych s ním být tebou nechodila, pěstuje se v nížinných rovinách a má tuze nízkej chrást, svítila by mu z toho panímanda! :o)))

do budky je vhodné slunečnicové semínko :o)

macecha
08. 02. 2010
Dát tip
Diano, jestli budeš nutit bobánka do řepy, nebo ho bít, případně zavírat do budky,tak si mě nepřej!

tak my s láskou ještě chvíli počkáme, no...:o)

Diana
08. 02. 2010
Dát tip
Á hele ho! Tak to už je lepší. Jenže do kukuřice daleko!

do řepy ne...raději chodím do kukuřice...:o)

Diana
08. 02. 2010
Dát tip
No jo, ALE! my si tady dáváme na budku, případně do řepy, s láskou!!!

jo tak...je třeba trvat na svých názorech, skutečná kvalita se dřív či později prosadí :o)

macecha
08. 02. 2010
Dát tip
no,jak člověk tady někdy dostane na budku, jak se u nás říká a přitom to myslí s tím psaním tak upřímně :-))

a co vidím? :o)

macecha
08. 02. 2010
Dát tip
aleši- Ty to vidíš!!!!!!!!! T***

večer ne...

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
nezbije Te vecer manzelka za tuhle teorii?

přeci muž se ožení a žena se vzmuží...obvykle...

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
Toscano - hlazeny chlap by se mel pochlapit? Ale (s ohledem na muj fejeton o prechylovani) - mela by se zena "pozenit"? Kdyz muz se vzmuzi, pak zena se szeni? :-)

Toscana
08. 02. 2010
Dát tip
tož až ti dobře funguje traktylobagr!! :o))) *t Vaude, správně by ji měl malej poznat po hlase a pořádně se pochlapit, ne?? :o)))

guy
08. 02. 2010
Dát tip
hlavně když nebude ohrožena funkce živočicháře :-)

břišní traktorista má pořád co dělat :o)

snake_01
08. 02. 2010
Dát tip
To je hloupost, to je fikce, mýlka, nonsens, kontradikce, Ani trochej ani daktyl, od Žáčka či od Neprakty, ani rýmy ani takty, spíše plné břišní trakty :o)

Ferry
08. 02. 2010
Dát tip
Drahoušku, tady nejsme na lince S.O.S., literární server má prostě určité minimální nároky na formu. To nemám ze své hlavy, ale od těch, co mi za srdce na dlani přes čumák zde dali,nerytmus mi pulírovali... t*

baaba
08. 02. 2010
Dát tip
trochej tej daktyloskopyje nebejvá čásek vod čásku na škodu T

...tyhle lidi znám :)

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
ni zisk ni slavu ni trochej ni daktyl (ale jak pravi klasik - psat volny vers je jako hrat tenis bez site)

Edvin1
08. 02. 2010
Dát tip
Jo jo, moc nás to zajímá. Tak povídej... Chrrrr. :-)

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
pis, barde, navzdory trochejum! :-) Diano diky - potreboval jsem, aby me nekdo v pondeli rano pochvalil :-)

Á, vidím, že tě taky někdo počastoval kokoko-dáktylama a trochejema. Těžko říct, co je důležitější. Jestli obsah, nebo forma. Ono, kolikrát se povede bábovka hezká...

kdepak, nejde o lítost...jen takový pohled na to, jak se někdy intimní básně stanou terčem nekompromisních jazykových rozborů...

avox
08. 02. 2010
Dát tip
na srdeční funkce nejlépe EKG... co se děje?

Diana
08. 02. 2010
Dát tip
Hahaha, velkej Vaude, na tebe nikdo nemá!!! :-)))

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
ja myslim, ze spravne politovani by melo znit - malej malej (ale misty velkej) :-)

Vaud
08. 02. 2010
Dát tip
srdce Ti versotepe pravidelne, jen v poslednim radku je drobna supraventrikularni extrasystola ale rymy jsou spis pro kolegy z ORL

Diana
08. 02. 2010
Dát tip
To jsem z toho perplex. Ty chceš být politován, alešku? ;-))) (malej, malej, šššš)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru