Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezapomenout

08. 02. 2010
5
5
989
Autor
Kaos

věnuju..

 

Nezapomenout


Ležím na oblečení poházeným po posteli a koukám ven napůl zataženou roletou. Za oknem se na důvěrný větvi chystají kosi spát, dost rychle tahle zima utíká, říkám si, možná až moc rychle. Za chvilku asi usnu. Máš hlavu položenou na mojí pravé paži a poslední paprsky tohodle dne ti dopadají na unavený víčka. Sentiment. Potichu oddychuješ, klidně a vlasy ti proplouvají všude kolem. Trošku se pohneš, cosi v polospánku šeptneš a na rtech ti zavoní náznak úsměvu. Zakrývám ti paže. A pak najednou ticho. To ticho, pro který stojí za to žít. Pomalu usínám, už jenom chvilku dnešní den. Blondýnko moje maličká… usínám, spím. Něco mi šeptáš ze spaní. Ticho, klid. A na horizontu… jasno.

 

 


5 názorů

martinez
25. 02. 2010
Dát tip
mně se teda naopak důvěrná větev moc líbí :o)

naruby
08. 02. 2010
Dát tip
hmm... (moc se mi nezdá důvěrná větev)

baaba
08. 02. 2010
Dát tip
jojo to jsou ty okamžiky T

džejn
08. 02. 2010
Dát tip
Víc by se mi to líbilo jako volný verše - akorát trochu poupravit. Jinak se mi to celkově zamlouvá a dávám tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru