Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O bonsajích pro myrindu:-)

19. 10. 2001
5
0
2423
Autor
Semipalakva

,,Dopis" pro myrindu. Mojí kamarádku a tajnou... pšššt lásku:-)

Myslím už den a noc na naše bonsaje, až se za deset dvacet let sejdem, čí bude ta krásnější? Myslim že se nám to stejně nepodaří. Přemýšlelas někdy o tom že z dubu asi bonsaj neuděláme?... Jen si to vem... žalud ti upadne někdy v řijnu, klíčí tak do listopadu, ty ho zasadíš, on povyroste a kvuli nedostatku slunečního světla ti opadá, protože bude zima.
Přemýšlelas někdy o tom že mít bonsaj je tak krásné, že si ten naklíčený žalud zasadíme už jen kvůli pocitu, že nám roste bonsaj?
Přemýšlelas někdy o tom, že ze stromu, který je tak velký a potřebuje být velký, asi bonsaj nikdy neuděláme?.... možná že máš pravdu... nebudeme přemýšlet, protože ten pocit mít bonsaj, je krásnej. Už jen proto, že se za deset dvacet let sejdem a budem se smát naší naivnosti:-)

Vlastně ne naší, ale Velrybky... a ona už bude velká a bude nám říkat že si vymýšlíme a že je to blbost:-)

hihihi:-)

měj se krásně myrindo, mám tě rád
a děkuju za broskvičky:-)))))))


Semeno
14. 10. 2002
Dát tip
Bonsajéééééé! Žjůva ,!!! Hurááááá!! No, ze sebe bonsaj asi těžko, páč když si ustřihnu ručičku, tak mi novejma neobroste! :-))) a Neboj, těm se neubližuje, je to jako když máš za oknem kytičky v květináčích v rozměru pár centimetrů, v přírodě by z nich byly slušný keře, třeba....... . ale maj se dobře ne? ;-)

Dabi
08. 03. 2002
Dát tip
Krásňoučký :) Můj t*

Krel
15. 11. 2001
Dát tip
ale jo...

Krel
12. 11. 2001
Dát tip
milé...

Semipalakva
12. 11. 2001
Dát tip
snad...

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
to je krásný... to mi uniklo.... ale jenom doteď :)) Dlouho jsem tě tu neviděla, se mi zdá, Semíšku :)

Semipalakva
25. 10. 2001
Dát tip
To se ti eném zdá cholka modrooká:-))))

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
jak to víš?????

Semipalakva
25. 10. 2001
Dát tip
... to se tam zpívá..a tak sem to tušhil... (jsou fakt modrý jo?)

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
no jo! :))))

Semipalakva
25. 10. 2001
Dát tip
tyjo...jsem telepat..... to je dobrý co kafko...?:-))) hele a že máš dlouhý hnědý vlasy... po ramena

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
dlouhý medový až hluboko pod ramena... ;-))

Semipalakva
25. 10. 2001
Dát tip
hihi ,-)

Šminka
22. 10. 2001
Dát tip
To je hezký....:-))

Semipalakva
22. 10. 2001
Dát tip
šmi:-)děkují

Amanda
20. 10. 2001
Dát tip
Krasna myslenka, jemne tema...

myrinda
19. 10. 2001
Dát tip
to je moc krasny !!! dekuju, semi (a ne abys to smazal!)

Wiki
19. 10. 2001
Dát tip
to je moc hezoučký :-))))) bonsaie miluju, ale každá mi zatím odešla....

alina
19. 10. 2001
Dát tip
:o)))) krásná myš-lénka Ale já bonsaje nerada. I když jsem kdysi kdesi četla, že ti co je začali pěstovat, to dělají s obrovskou láskou, péčí a respektem k těm stromům....Já mám prostě pořád ten pocit, že jim vlastně ubližují a vnucují jim něco co se jim nelíbí! Udělali byste si bonsaj ze sebe? Já mám problém i na jaře ošmikat ibišky :o))

alina
19. 10. 2001
Dát tip
aví....

zoo
19. 10. 2001
Dát tip
:-))) /do/jemné

valerinka
19. 10. 2001
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru