Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen

11. 02. 2010
6
21
3519
Autor
Tony.cs

Tvou malou ručku vzal jsem do dlaně

jemně, abych ji nerozmáčkl

S něžností upíra uchopil tě v pase

aby tvůj oheň na chvilku neuhasl

Do vlasů z křídel havraních houfů

padaly malinké krystalky ledu

Nejvíc mě uchvátil tvůj jemný krček

jinak si pocit svůj vysvětlit nedovedu

 

Zítra máš ples

kde princové budou tě zvát k vybranému tanci

Jsem malým pánem a život tahám v ranci

však tanec svůj dostal jsem už dnes

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=LBTXNPZPfbE

 


21 názorů

nevím proč avízo... tohle je jiný textm než ke kterému jsem psala kritiku. a sám píšeš že vážnou vlastně nechceš, takže tak :-)

džejn
13. 02. 2010
Dát tip
Zkoušela jsem si tu báseň v duchu dokonce několikrát odzpívat a pořád nic...je jasný, že máme každej jinej rytmus (někteří třeba nemají vůbec žádný), ale mělo by to zachovávat třeba aspoň stejnej počet slabik nebo něco...snad příště no...;-)

Tony.cs
13. 02. 2010
Dát tip
Líbit se vám to nemusí, jde o moje vzpomínky, i když vidím, že jsem to hodil do Arény a to jsem neměl v úmyslu. Asi jsem to zaškrtával moc rychle. Komu se to líbilo, tomu děkuji :-) džejn: O rytmu se nezmiňuj, není to pravda. Každý vnímáme jiný rytmus. Zjistil jsem to, když jsem se začal naplno věnovat hudbě. Takže narážky na rytmus jsou jediné, které neberu. Jinak děkuji za názor, snad se budu líbit příště.

z téhla básně jsem byla tak unešená, že jsem ti to zapomněla napsat pěkná skladba, klip, všechno

Bíša
12. 02. 2010
Dát tip
t.

Embargo
12. 02. 2010
Dát tip
no co sleduje tendence a stává se tou...pro všechno.

džejn
12. 02. 2010
Dát tip
Ty...to se nedělá takhle komplet překopat dílo...no, asi je to o něco lepší. Rytmus celkem pokulhává, první verš je nejlepší, pak už to jde z kopce...

Tony.cs
12. 02. 2010
Dát tip
Fajn, zkouším něco jiného

džejn
12. 02. 2010
Dát tip
Zkus víc číst (ať už na písmáku nebo kdekoliv), aspoň uvidíš co už tu bylo a nebylo. Neznamená to hned psát populisticky, jen zkoušet jít jinýma směrama a dolaďovat svoje díla...

jájinka
12. 02. 2010
Dát tip
jo a tanec jeNž, Toníku..... jinak připomíná "tanec nad hrobem.".) Jo..?)

Tony.cs
12. 02. 2010
Dát tip
Vy mi dáváte na prdel.

k formě: myslím, že opakování slova jen na začátku prvních čtyř veršů působí na tak malém prostotu rušivě. stejně jako dvoje různé písmo (velké modré patkové a malé černé bezpatkové) - navíc v textu nenacházím důvod pro tak výrazné oddělení obou částí. a technická: druhá polovina textu není vázaný verš. prostě bynebylo špatné si s tím ještě pohrát a celkem pěkný námět podat vybroušenější formou :-)

Embargo
12. 02. 2010
Dát tip
teda to je ptákovina....

PÁTER
12. 02. 2010
Dát tip
Krása vzpomínek tkví ve vteřinách, jež byly...a jsou záblesky dnešních dnů. díky*

Tony.cs
12. 02. 2010
Dát tip
Prosím, píseň není má, nekomentujte ji. Je tam jen jako doplnění. Syde, nemá to být zábavné. Jeníku děkuji.

A má oblíbená! Také se při jejím poslechu hodně rozpomínávám na jednu dívku. :-)

džejn
11. 02. 2010
Dát tip
Ta písnička je na tom asi nejlepší ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru