Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŠE JE MOŽNÉ

13. 02. 2010
22
19
2562
Autor
Bíša

Převážně nevážně...

Předesílám,  že nemám rád návody, manuály, zaručené recepty na vše a reklamu.

Je to pro mne odpudivá "literatura".

Ale toto mne přesto zaujalo!

 

1/  V reklamních novinách nadnárodního obchodního řetězce GLOBUS, v sekci hraček firma Haspro uvádí:

 

Mluvícího papouška

Tento mluví, zpívá, tančí, hvízdá a směje se.

Má dálkové ovládání. Nakrmíte ho sušenkou a hlasitě si pochutnává, po pohlazení se kolébá,

dává pusinky nebo třepetá křídly. Vše za pouhých 1.590.- Kč.

Nefotografuje, asi by neunesl těžkou brašnu s teleobjektivy.

To náš Papouch umí exelentně. Znám ho osobně. Někde v komentu napsal, že jsme kamarádi.

Rád bych mu hračku dal k životnímu jubileu. Vím, kde bydlí, jen mám obavy, že já sám

co nejdříve natáhnu pařáty. Škoda, mohli jsme to zapít...

 

2/ Od stejné firmy je tam sekačka Nike. Umí 25 humorných vět. Je pro děti od 2 let.

Stojí jen 749.- Kč.

Je to závažné a nebezpečné! Dítě si získá vřelý a citový vztah k této hračce.

Později se bude chtět sekačce podívat na zoubky u rodičů, prarodičů a známých

a neštěstí bude hned! V minulém roce se několik závažných úrazů dětí stalo...

Je to také nevhodné pro mlčenlivé nory, jamující chrousty

a pejorativní chobotnice.

Berte to jako varování!


19 názorů

papouch
20. 04. 2010
Dát tip
jo tááák :-))

Renegátka: Drahá, hračky nevraždí, zatím! Kromě hračky "Vyděržaj pioněr". Znám případ, kdy si děcko, zapojilo toto do zásuvky. Ale naštěstí tento případ skončil jen "obrovskou ránou"! Ale na druhou stranu, když se kluk nebo holka naučí užívat dětské pistole, tak jako ty opravdové, myslím, že je to správně! Člověk nikdy neví, kdy se mu užití té opravdové zbraně může hodit! Rudá barva je přece barva krve! A povinná vojna je také u nás, podle mne bohužel, zrušena. Je pravdou, že bezprostřední ohrožení nám asi nyní nehrozí! Ale jen historia magistra vitae est! Bacha,i na ty Rusy i Němce. Furt si myslej´, že Čechy je jejich prostor. Mnichov ani Jalta nebyly v těch jejich makovicích úplně zapomenuty! A myslí si, že království čedské je pro "každého" (ověřeno i nedávnou osobní zkušeností)! Lépe užít ono nickcarterovsko-severoamerické, "Vždy ve střehu!" Tím nelze ztratit nic, jen získat! A nikdo nepomohl Československu při jeho vzniku lépe a více než USA. A zase historia magistra vitae est! Furt je to stejný! Zdar a sílu! J.Š. POZN.: Pro Tonyho: fotografický papouch mi ani tak nevadí! Zato ten vševědoucí administrátor mne ser....., prostě obdivuji se jeho "vševědoucnosti"! J.Š.

avox
12. 03. 2010
Dát tip
nečtu reklamy, dík za rozšíření obzoru a nespěchej, kam nemusíš :-)) */

3 světová válka*

Bíša
14. 02. 2010
Dát tip
avi

kjkszpj2
14. 02. 2010
Dát tip
t*

čučenka
14. 02. 2010
Dát tip
myslím, že k té vaně by ses, jejdíku, moc přibližovat nechtěl, ba ani za poplatek :-) Mluvící sekačka? To jsou nápady..

A.H.
14. 02. 2010
Dát tip
S tou sekačkou jsi to vystihl! *t*

Hydron
14. 02. 2010
Dát tip
jo...:)

jejdavilda
14. 02. 2010
Dát tip
Pche , to je toho. To já čet jedno dílko od autorky jejíž nick je na začátku abecedy a nosí na nohách to co jeden kocour v pohádce a co tá děla ve vaně. A Zadarmo !!!

baaba
13. 02. 2010
Dát tip
T

Atlantis
13. 02. 2010
Dát tip
*beru, dávno

renegátka
13. 02. 2010
Dát tip
Beru si to k srdci, nenám ráda vraždící hračky.

Smíšek:-)
13. 02. 2010
Dát tip
K zamyšlení to je Tony... tomuto říkám zakódovaný text :), jehož přesný význam dokážeš rozkrýt jen Ty :)... a já .. no ... :)) ... a proto ti dám malý tip pro větší povzbuzení! ;)

Diana
13. 02. 2010
Dát tip
S tou sekačkou bych si ráda pokecala, papoucha radši živého - a ty, Tony, žádné pařátky nenatáhneš ani náhodou, neboť "mráz kopřivu a po čem nic..." ;-)))***

Norsko 1
13. 02. 2010
Dát tip
jakoby zde skončily kolejnice

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru