Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TIM A DIM II-8

24. 01. 2011
1
4
1288
Autor
fungus2

Část osmá

 

Když dozněl praskot a hluk, tak se Tim nacházel zaražený ve spodní části kadibudky, zatímco Dim stál v ní maje jeho nohy kolem svého krku.

„Jééé Dime, já jsem se nějak propadnul a vůbec nic nevidím!“ vykřikl ze spodu Tim.

„Ty debile!“ vykřikl Dim, který ke svému zděšení zjistil, že jsou oba zaražený v troskách, neschopný pohybu.

„Já se vůbec nemůžu pohnout!“ vyhrkl Tim.

„Já taky! Přestaň pohybovat těma nohama nebo mě uškrtíš!“ vyjekl Dim.

„Já jsem se tu nějak zarazil! Dime, dělej něco!“

„A co mám asi dělat? Hlavně si neprdni!“

„Já vždycky když jsem na hajzlu, tak se mi chce,“

„Proboha! Tak se ovládni!“

„Dime, to asi nebyl zrovna dobrej nápad, abych lez na tu střechu.“

„To ti teda došlo brzo!“

„Zkus mě nějak vytáhnout!“

„Já se taky propadnul a nemůžu pořádně hejbat rukama!“

„Jééé Dime, co když nás tady takhle uviděj Němci?“

„Tak se poserou smíchy!“

„Co budeme teda dělat?“

„Co asi! Musíme se votadituť dostat!“

„To by nám mohli pomoc ty Němci a my je pak zabijeme.“

„Ježišmarja! Už jsem, jdou!“ vyhrkl Dim , který spatřil dvojici postav v německých uniformách.

„Musíme rychle, vymyslel nějakej plán!“

„Co chceš v týhle situaci vymejšlet!?Budeme předstírat sousoší! Já umím nasadit kamennej výraz vobličeje a neznatelně mrkat. A ty se ani nepohni!“ pronesl Dim.

„Já taky budu mít kamennej výraz vobličeje,“ řekl Tim.

„Ty ho nemusíš mít! Tobě do xichtu neuviděj!“

„To máš pravdu, ale aspoň tě morálně podpořím.“

„Jen to ne, proboha!“

  Dva Němci už z velké dálky nechápavě hleděli na dvě postavy, které se nacházely v rozbité kadibudce.

„Co tam ty dva dělaj? To vypadá na Američany!“ vyhrkl důstojník s pistolí v ruce.

„Půjdeme, pane kapitáne vopatrně k nim. Může to bejt i léčka!“ pronesl pilot se samopalem.

„Tak jdeme!“

 Zanedlouho oba došli k rozbité kadibudce a užasle se dívali na Dima, který měl kamenný výraz tváře.

„To vypadá, jakoby se voni do tý kadibudky zarazili,“ mínil pilot.

„Možná, že vypadli z letadla. Je to zvláštní, že voba takhle blbě spadli do hajzlu,“ řekl kapitán. Ve stejný okamžik se ozvalo z kalhot Tima dlouhé prdění, přičemž obličej Dima náhle změnil výraz. Tomu se protočily panenky v očích a ve tváři zezelenal. Němci překvapením vykřikli a chytli se za nosy, protože pocítili strašný smrad.

„Jééé Dime, já to už nevydržel!“ vyhrkl Tim, načež oba za praskotu vypadli z dolní části kadibudky na zem a povalili na zem ohromené Němce.

KONEC OSMÉ ČÁSTI

 


4 názory

fungus2
16. 02. 2010
Dát tip
To jsem rád

Háber
16. 02. 2010
Dát tip
však vieš že som Tvoj fanda******

fungus2
16. 02. 2010
Dát tip
Díkas!

Háber
16. 02. 2010
Dát tip
paráda*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru