Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha penzionovaného majitele OP Prostějov

17. 02. 2010
19
30
2210
Autor
aleš-novák

inspirovaná Katariinou :o)

bývaly časy

kdy

vařila

mi šička...

 


30 názorů

historie se opakuje


Prosecký
19. 02. 2010
Dát tip
Nová šička párala jenom jeden den. Druhý den už byla šičkou bez práce.

jo, šičky se s tím moc nepáraly...

Prosecký
19. 02. 2010
Dát tip
Přátelé, jednou jsem dělal ekonomickou analýzu výrobního závodu OP Prostějov v Jeseníku. Mnohým z nás by se protočily panenky, kdybychom měli splnit normy tamních šiček: za den devět sak nebo 14 kalhoty, jinak letěly. A stejně to na Čínu nestačilo.

snake_01
18. 02. 2010
Dát tip
A za první republiky to byl v šicích závodech samý zpěvák: SINGER

Toscana
18. 02. 2010
Dát tip
to skoro vypadá, že vařili, vařili, ale nepodávali... :o)))) *t Květoň a Vaud - vy dvě vobludy, vy mi tedy dáváte zabrat, na bránici průběžná namoženina... :o))))

avox
18. 02. 2010
Dát tip
a zavařil si pak sám... :-)

čučenka
17. 02. 2010
Dát tip
tož, já se domnívám, že švadleny jsou fakt spíše na volné noze.. v oděvních závodech pracují povětšinou šičky, je to velkovýroba..

a je to :o) snad někoho nenapadne zkoumat rozdíl mezi šičkou a švadlenou :o)

čučenka
17. 02. 2010
Dát tip
čéče, zvaž ještě ten název - v textilce nebývají šičky, alébrž přadleny, tkadleny, soukařky a podobně.. Šičky jsou v oděvních závodech, ne?

vařila naplný plyn :o)

jejdavilda
17. 02. 2010
Dát tip
poloviční servis není to pravé

jen vařila :o)

jejdavilda
17. 02. 2010
Dát tip
nedala ti, že jo

moorgaan
17. 02. 2010
Dát tip
..zasitej ted basti ze zeleneho rendliku!.-))

dab
17. 02. 2010
Dát tip
dnes už nevaří kašle na stáří

když se hraje vyželheným pokem, hra se trochu zpomalí :o) a létající talíř je taky lépe vidět :o)

Hokej nesleduju. Na mě je puk moc rychlej. Ještě tak curlig stíhám. Tam se ta čajová konvice po ledě pohybuje o něco rozumnějším tempem.

Vaud
17. 02. 2010
Dát tip
pro sebe uz mam a ted zehlim nasim hokejistum puky na zitrek :-)

To nevadí. Hlavně, že máš vyžehleno. ((-:

Vaud
17. 02. 2010
Dát tip
:-)) Marne se snazim vymyslet nejaky kontravtip :-)

Ferry
17. 02. 2010
Dát tip
*

baaba
17. 02. 2010
Dát tip
:-)

akorát ekonomického ředitele zašili...

Ředitel nemocnice potká na Bahamách ředitele OP Prostějov a vzájemně se zdraví: "Co doma, všechno zdrávo?" "Děkuji za optání, doktore. A co u vás? Všechno vyžehleno?"

Diana
17. 02. 2010
Dát tip
Taky to docela dobře může být úvaha šéfa dílny OP Prostějov :-)))****.

Metta
17. 02. 2010
Dát tip
a pak zavařila mi šička kasičku

Vaud
17. 02. 2010
Dát tip
kdyz nebylo co shit?

renegátka
17. 02. 2010
Dát tip
Tomu dala, tomu taky a všichni se radovali není ale potom divu,že jsme brzy zkrachovali.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru