Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

havran

18. 02. 2010
6
32
2790
Autor
naira

...přilétl nečekaně, myslela jsem že už odtáhli...i když začal čechrat své peří, bylo vidět, že už své má za sebou...a možná je to ten co tu kdysi...jo, bude to on, podle... ...ale strašně zestárl...až tomu těžko uvěřit, ale podle... ...je to on... ...ale to vzezření jsem nečekala... ...najednou se mi tak nějak ulevilo... sice jen trošku, ale ulevilo, ...?

havran

 

havrani už odtáhli

kromě jednoho…co říkáš

…žes nezapomněl…

a co já s tím…                              (pořád si krákoráš tu svou…)

 

stačí

když stíhá mě…

 

…stíny pomalu ustupují

světlo vkrádá se…

 

do mé mysli

už to máš daleko                           (tak vzdej to!)

 

…svou duši nechám létat

jen ne kolem tebe

shořelo vše

cos sliboval

není nebe…                                   (a s tebou nikdy nebylo…)

 

i bez mráčků…si nadále plujeme

každý svou…

 

nespočet vydatných bouřek

vyhasnutých…

 

…najednou se lépe dýchá

 

a vzlétnout se dá

i mokrými křídly…

 

                                                       (pořád nevěříš?)

 

 

 


32 názorů

naira
04. 03. 2010
Dát tip
jo ...máš recht.... krkavec je přijatelnější...jinak ...mezi náma...neexistuje výraz...vždycky budu urážet nejen ptačí říši...i jakoukoli jinoou zvířecí... ...díky moc...

moorgaan
24. 02. 2010
Dát tip
a nebyl to krkavec?.-))

naira
22. 02. 2010
Dát tip
...jestli to píšeš upřímně....tak není problém pokecat si i jinak....ale mám pocit, a ne prvně... ............

naira
20. 02. 2010
Dát tip
...díky...petře.x... ..tiše doufám, že patříš mezi ty..co to chápou jinak...a aspoň trošku jak jsme to psala...;)

naira
20. 02. 2010
Dát tip
irem...ono je to totiž o něčem úúúúplně jiném...ale dík za zastavení a slůvka...;)

irem
19. 02. 2010
Dát tip
Motiv starého havrana, který pozapomenul odletět se mi docela líbí. Ovšem zpracování mě zcela minulo. Textu podle mého názoru škodí přemíra (troj)teček a poznámek v závorkách. Navíc na mě působí "rozkouskovaným" a nepříliš souvislým dojmem.

...mám ji léta v Ostravě :)

naira
18. 02. 2010
Dát tip
chběla bych ..? kde...? ...;))

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...šťastní lidé...sice na čas...ale měli svoji teorii...

nair...chyběla bys

Bíša
18. 02. 2010
Dát tip
Kolonisté na to nehleděli...

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...hmm...tak fajn...tak si pookecejte...a já vím zas prd... ...hihi... ...tak co s váma...? ...;)))

Bíša
18. 02. 2010
Dát tip
Tišku, Ty jsi nesmrtelný...

nair...raději ne, zeptej se Bíšana,ten "byl" moudřejší než já

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...k vyhynutí byli odkázáni dinosauři...

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...nemáš proč..:? ...brzdit? ......???

Tony...neříkej že vyhynu :)

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...hmm...jak tomu mám rozumět..? ...:D

...už brzdím,maminka mi stojí deset cm za hlavou a neví...já už taky ne...papa

Bíša
18. 02. 2010
Dát tip
Dodo, Ty už ne! Jsi poslední exemplář vyhynulých na Zemi...

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...no některý by poslala někam strašně ráda.... a nejlépe by se nevrátili .... ale tebe blbounku nemám sebemenší důvod...ale klidně se rozpovídej... ...to já jen že ses toho chytil...;)

Bíš...nestraš, kam by jsme letěli?

naira
18. 02. 2010
Dát tip
Nérea....hmm.. díky...j zdravím...neználko...;) a díky.. díky Bíšo...ale urazila jsem teda tyto ptáky... ten dotyčný jim sahá tak...po drápky možná.... jen jsme chtěla být nad věcí... a ostatní posílám do dílny....i to co musím...vypovídat....ale kdyby to bylo zdaleka vše...tak.... ehmm.. ...pa...;)

Bíša
18. 02. 2010
Dát tip
Moudří a vznešení ptáci. Okolo 7. března odletí...

dobré, nairo*

Nérea
18. 02. 2010
Dát tip
přetečkováno

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...díky moc...cením tvých slůvek....a to dost...neb málo času mám...a jen občas sem zavítám... ...a jsme ráda když byť někdo ocení... mých trocha výtvorů...či snažení... ... .......díky..;)

...pokud nezapomenu, tak zase mrknu, píšeš dobře

naira
18. 02. 2010
Dát tip
...možná jo, možná ne... ...vše je nahraditelné... ale někdy rádo a fest...a kór když se to už nedalo snést... a tyto řádky až moc mírné jsou.... tak tedy další následujou... ...díky..;)))

...nevěřím, připadám si jako ten havran a kdyby si byla ta má ... taky bys to napsala***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru