Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.cool world.

20. 02. 2010
5
27
2810
Autor
.duke.

Vracím se ke knížkám, které jsem kdysi četl. Listuji v nich a pročítám znovu některé pasáže. Nevzpomenu si, kdy jsem knihu četl. Nevím, kde jsem tehdy byl. Ale přesto: mám potřebu se vracet. Jako bych v nich mohl najít kousek sebe. Nikdy se mi kniha nelíbí tolik, co poprvé. Přesto cítím napětí: probudí text ve mně to stejné, co poprvé? Vytvoří autor obraz, do kterého se ponořím? Ne. Jsem rád i za nepatrnost. Za pocit, že jsem na chvíli tam, kde jsem byl před lety. Za možnost, vrátit se zpátky v čase.

Duke byl Prezydent krokadýlů. Duke Custis. Černošský hrdina Warrena Millera. New York, město měst. Dnes jsem Duke. Rod právě zabil Anděla. "A nechali jsme ho ležet a běželi jsme k řece."

Přišel jsem s jediným cílem. S nepatrným cílem: prostřelit tento server. Udělat v něm díru, kterou se vyvalí všechen hnis, který se tu nakupil. Flanďák mi prodal docela slušnou stříkačku. Jsem připraven.


27 názorů

.duke.
03. 07. 2010
Dát tip
Jo!

.duke.
18. 05. 2010
Dát tip
neotravuj

ouško
18. 05. 2010
Dát tip
tak neplácej krávoviny.

.duke.
18. 05. 2010
Dát tip
nevím, čí seš alternick. a nezajímá mě to srábku

ouško
18. 05. 2010
Dát tip
alternick? A čí? To by mě vážně zajímalo, kam až zajde tvé paranoidní myšlení.To, co předvádíš je trapné a ubohé

.duke.
17. 05. 2010
Dát tip
A nejvíc od alternicků ;)

.duke.
17. 05. 2010
Dát tip
Díky za kritiku. Taková mě vždy potěší ;)

ouško
17. 05. 2010
Dát tip
duke - jsi opravdový ubožák....

.duke.
07. 04. 2010
Dát tip
Do háje půjdu rád. Je hezký den. Díky, samotného by mě to nikdy nenapadlo. Je vidět, že věkem máš zkušeností na rozdávání. Jsi moudrý muž.

Oldjerry
07. 04. 2010
Dát tip
duke - ty jsi trouba a prd víš, o co jde. Já už mám bojů plnou prdel za svůj život, ale i při těch nejblbějších jsem se protějšku koukal do očí. Tady to nejde a proto někdy útoky - zejména po takových poznámkách jako jsem napsal já - jsou dost nevybíravé. Nakonec jsem se nezmýlil - a pustil jsi na mně svýho čokla. Až budeš starej, a budeš-li na to mít ... vzpomenout si na tento tvůj mravoučný výlev, budeš se smát tak, jako se teď řehtám já. Nepochopil jsi - to jsem nepsal kvůli sobě, já na kecy kašlu, ale kvůli té ženské, kterou jsi zbytečně a hrubě osolil. Jdi do háje...

.duke.
06. 04. 2010
Dát tip
StvNe, pokud ti to vyjde, přečti si símtě ještě ".train.". Sem tomu předělal konec. Zajímal by mě tvůj názor.

StvN
06. 04. 2010
Dát tip
Mi to připomnělo Faulknera. Jinak je tohle ještě literární server? Přijde mi, že čtenáři nejsou čtenáři, ale rádi by byli katy.

.duke.
04. 03. 2010
Dát tip
Sranda je, že hned po tom, jak mi to sem Oldjerry šoupl, tak mi blokl psaní komentářů u svých děl. Preventivně. Doufám, že až budu starej, nebudu zahořklej a plnej nenávisti.

.duke.
24. 02. 2010
Dát tip
Hnisové.

Oldjerry
24. 02. 2010
Dát tip
ubožáku havrane

Marcela.K.
23. 02. 2010
Dát tip
Kdopak to tu říkal, že se vrátíš - pod jiným nickem a ty ses dušoval, že nikdy? Co Olomouc? Je bezbarierová? Pro ten tvůj vozík? Nezapomeň se smazat, budoucí psychoterapeute. Praha a Brno tě nechtělo? Ani se nedivím...Narvahu.

.duke.
23. 02. 2010
Dát tip
jak jinak ;)

sklenář
23. 02. 2010
Dát tip
...chléb a hry... :))

.duke.
23. 02. 2010
Dát tip
Hnise.

Oldjerry
23. 02. 2010
Dát tip
myslím, že bys měl vytéct... nebyl jsi před pár roky SENIOR? přežili jsme všechny prudiče - postupně odpadli, jenom tu nadělali hodně smradu. Tady můžeš udělat jedinou věc dobrou - předvést jak se má psát. Všechno ostatní je jen křečovitá snaha na sebe strhnout pozornost. Než začneš pouštět větry, měl by sis projít status serveru...ty bezpohlavní nic. Krom toho jsi jediným slovem dokázal, že jsi hulvát. Slovo hnis je silný už v tom prologu, ale užít ho vůči ženské, která pomáhá zachraňovat životy je hnus.

a2a2a
22. 02. 2010
Dát tip
Zajímavý záměr tvého příchodu, a pokud se ti podaří nějaký ten bolák odstranit, tím lépe, třebaže si nemyslím, že Písmák je zahnívající server, poněvadž jsem za ta léta snad trochu pochopil jeho poslání a možné dimenze. Avšak každá dobře míněná ozdravná kůra je jen ku prospěchu, neboť, co si budeme nalhávat, se stářím neduhy přicházejí, nutně však s tím nemusí odcházet optimismus.

.duke.
22. 02. 2010
Dát tip
Hnise.

Marcela.K.
21. 02. 2010
Dát tip
Neprostřelíš nic - takových snah už tu bylo. Po čase zmizíš, nebo to zkusíš pod jiným nickem a hnis :-) no to je opravdu patetické.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru