Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jazykovědná úvaha (5)

23. 02. 2010
6
25
3162
Autor
aleš-novák

narazil jsem na zajímavou pracovní nabídku. Zajímavá je především tím, že vůbec není jasné, o jakou práci jde. Jméno zadavatelské firmy jsem záměrně vynechal, abych neovlivňoval Vaši fantazii :o)

  

Název pozice:

Konzultant tiskových řešení 

Popis:

Na obchodně - analytickou pozici hledáme zkušeného kandidáta, který bude zodpovědný za analýzu stávajícího stavu, návrh optimalizace a prosazení tiskového řešení u zákazníka. Pokud hledáte konzultantskou pozici, která je v přímém kontaktu s klienty, disponujete vyjednávacími schopnosti a máte vztah k technice, neváhejte nám zaslat životopis...


25 názorů

ASDalex
11. 02. 2012
Dát tip
všeuměl

Toscana
18. 03. 2010
Dát tip
Tak tos mě uklidnil, s veselými matkami je na světě mnohem líp než s nějakými škarohlídkami - blahopřeju k mamince!

Toscana
17. 03. 2010
Dát tip
Dave, když je vážná, tak to trochu odlehči a rozesměj ji! :o))))

já jsem zadavatel inzerátu :o) ale pssst...

avox
25. 02. 2010
Dát tip
jejku... a zaslal jsi ten životopis? :-)))

moorgaan
24. 02. 2010
Dát tip
tam bude chyba.. melo byt asi: konzultant ziskových řešení! :-))

Háber
23. 02. 2010
Dát tip
áááááááááá*

Hesiona
23. 02. 2010
Dát tip
Tiskové řešení? Možná, jak zákazníka co nejlépe potisknout, ne? :o)))

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Květoň: - picneš, jo??? Jen aby mě za to pak nepopotahovali!

papouch
23. 02. 2010
Dát tip
já bych to tipoval na další skryté letadlo :)

filemon
23. 02. 2010
Dát tip
Metta začal s tou toaletárkou a ja ju neviem z hlavy vyhnať. Aj ona by mohla klientom radiť, ako tlačiť, keď to nejde... A prezradíš, na akú pozíciu vlastne hľadajú pracovníka?

Toscano! Ty zvíře! Že je tlumočník výrobce tlumoků, to by mě ani ve snu! Já se picnu!

Edvin1
23. 02. 2010
Dát tip
To je ten/ta, co písemně odpovídá na vaše stížnosti. Ovšem nepodepsané. S výhružkou.

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
umělecký tlumočník? a není tenhle spíš výrobcem vkusně zdobených turistických tlumoků??? :o)

pěkná definice: umělecký tlumočník...

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Není to práce návrháře na překlady složení potravin, který se pak přilepuje na cizokrajný produkt ve snaze, aby tomu český zákazník porozuměl, a přitom ten výsledek často zákazníkovi způsobí spíš cosi jako lingvistickou křeč??? :o)))) *t

Vaud
23. 02. 2010
Dát tip
Já jsem dělal konzultanta - v podstatě nic neděláš, tváříš se důležitě, trochu navrhované řešení zdrbneš, necháš předělat a pak všechny poplácáš po ramenech, řekneš, že jsme skvělý tým a pochválíš svůj tým u šéfů. Obsah je vždy zcela lhostejný.

chichi :o) neřeknu :o)

Můra73
23. 02. 2010
Dát tip
nejde o práci s kulatým razítkem?

baaba
23. 02. 2010
Dát tip
jediný co mě napadá je prodavač tiskáren to je ale nejspíš hovadina takže hlasuju za tapetářku

Metta
23. 02. 2010
Dát tip
musí umět poradit, jak správně tisknout slizké ruce

možná poradce pro ty, co lžou jako když tiskne...

Metta
23. 02. 2010
Dát tip
toaletářka, co rozdává papír s potiskem?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru