Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

filosofická úvaha

25. 02. 2010
12
16
3677
Autor
aleš-novák

včera jsem v autě poslouchal rádio. Nejmenovaný předseda strany tam říkal... "...každá generace si musí znovu a znovu svojí svobodu vybojovat, protože ta není automatická. Svoboda se nedědí ani není žádnou smlouvou. Svoboda může prostě existovat i ve formálně nedemokratickém režimu, ta vnitřní svoboda a svoboda nemůže být nahrazena hlasováním většiny, většina dneska v parlamentu odhlasuje po čtvrtku, že je sobota naprosto klidně..."

dva dny

rozvedený

a už

má nejvíc řečí

o svobodě...


16 názorů

snake_01
26. 02. 2010
Dát tip
Osobně si myslím, že ani generál Svoboda nemohl dost dobře existovat v totalitních podmínkách. Pokud vím, v padesátých letech byl na prominentní pozici zastrčené kancelářské krysy.

Edvin1
26. 02. 2010
Dát tip
V podstatě má pravdu. Bohužel. Zvláště co do toho parlamentu (viz parlamenty v nacistickém Německu, ČSSR, SSSR, PLR, atd.). I v tom, že svobodný člověk může být i v nedemokratickém státě. Viz výrok Solženicyna: "Vezmete-li člověku úplně všecko, je svoboden."

Toscana
26. 02. 2010
Dát tip
a jééé - uťukla jsem se: alžírskou jsem myslela, ale ta irská taky není špatná :o)))

Toscana
26. 02. 2010
Dát tip
papouch - no, kdybych si měla vybrat, tak tureckou, ale udělanou rodilým Turkem, ta je černá jak noc, silná jako Frištenskej a sladká jako láska... Ale protože v Čechách zase tolik tureckých kaváren není, tak pak irskou - s vaječňákem na dně :o)))

papouch
25. 02. 2010
Dát tip
Turka mám rád, ale presso mám raději.. a nejradši vídeňskou .-))

moorgaan
25. 02. 2010
Dát tip
svobodomyslny reci...

a kde máš tu klimakterickou úvahu??

Toscana
25. 02. 2010
Dát tip
noo, tyhlety poturčenci vždycky bývají horší Turka! tos nevěděl?? :o))) *t

Háber
25. 02. 2010
Dát tip
:)*

že ta sis nezakryl prstem autora :o)

papouch
25. 02. 2010
Dát tip
já si pamatuju tuhle: Dubček, Svoboda, to je naše obroda! .-)

baaba
25. 02. 2010
Dát tip
oslava svobody v klubu Blue Oster:)

To není Váhal. Že by Topolánek? ((-:

avox
25. 02. 2010
Dát tip
dva dny rozvedený, ale jak dlouho už nosí to novější jho? že by váhal? :-)

Diana
25. 02. 2010
Dát tip
:-)))***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru