Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**Peče se to s....**

28. 02. 2010
2
27
3201

(Ufofkfčfáfmfo ueoekesejeaer jdedndadpdadkdodp a mcechccceclcp jbebtbibbbobp ladaůarataš)

Peče se to s jabkama a se skořicí,

má to tvrdou skořápku a rezavý fleky....

 

Co je to???

 

Hřibsko-Slatina 28.2.2010


27 názorů

Obrázek čarodějky by mne moc potěšil. A možná i někoho jiného, jiné mé i tvé kamarády. Mysl je svinstvo, co psáno(zde nakresleno), to je dáno.

Kde roste skořice? Myslím na Molukách - ostrovech koření. Je to asi někde v Indinésii.

 

Zdar a sílu!

Jirka Š.


RTS: nechci ti brát invenci, ale nápověda je v prologu.Co čarodějnice? Existuje obrázek?

 

Zdar a sílu!

Jirka Š.

 


Ano turek obsluhuje v naší speciální restauraci dámy, tatarka zase pány! Naše restaurace je totiž vyhlášená nejen pestrou stravou, ale i komplexními službami kromě stravovacích! Jsme takové multifunkční zařízení! Máme zde i Marjánku....., pro uvolnění nálady! Tančí totiž každou sudou půlhodinu speciální smyslnou choreografii pro povzbuzení chuti! Ostatně přijď se přesvědčit osobně! Ve světě fantazie a bláznovství je konečně každý vítán! Zdar a sílu! J.Š.

avox
19. 03. 2010
Dát tip
podává se s otvírákem na konzervy a servíruje se k tomu turek s tatarkou? dobrou chuť, nemusíš mne zvát na svačinku :-))

A co Strudel! J.Š.

avox
19. 03. 2010
Dát tip
no, víš, z prologu jsem vyčetla cosi pobitého plechem a pokapanýho rajskou omáčkou, ale zas mi k tomu nejde ten závin... dám se poddat :-))

Avox: 1.závin - přihořívá 2.ostatní - samá voda. Co se ještě může vařit kuchařinko? Koneckonců nápověda je součástí tohoto "výtvoru"! Zdar a sílu. J.Š.

avox
18. 03. 2010
Dát tip
tvrdá "skořápka" je vždycky, když to kuchařinka zapomene v troubě moc dlouho, ne? Takže asi připálený štrůdl z taženého nebo tvarohového těsta (ty jsou tužší, než z lístkového) :-)))

Bíša
02. 03. 2010
Dát tip
Hmm...

Skoro: velmi hezká představa, ale i v prologu může být někdy nápověda! Zdar a sílu! J.Š.

skoro
01. 03. 2010
Dát tip
No tak to je želva na štrůdlu.Ale já mám radši jozefčíka na česneku.

satannáš
28. 02. 2010
Dát tip
zeby to byl Lenin?

VT Marvin: tak napiš do zpráv, zda ti opravdu mohu gratulovat :=)! Ale zdá se že možná ano! Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
28. 02. 2010
Dát tip
najdeš v sýru. ostatně kde jinde

VTMarvin: A vařil jsi už hošíčku někdy? Nebo něco pekl? Nebo vařil a pekl více věcí najednou! A na jednom sporáku? Ale přihořívá ti! Pro ostatní: A co ta tvrdá skořápka? Ta je na všech obyčejných závinech? Norsko: neber ten život a svět vůbec kolem tak moc vážně! Trocha optimismu v životě rozhodně není na škodu! A fantazii to pomáhá! Probatum. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
28. 02. 2010
Dát tip
hlavně že ty mimo nejsi, to mi opravdu dělá radost v tomto tupém, nemilosrdném světě

Všem: hezké! Ale ještě to není ono! Přihořívá: skoro,Kiwagamo. Zcela mimo: papouch,Norsko Snaží se, ale furt je to málo: přistřižená Neutrál: VT Marvin Zdar a sílu! J.Š.

papouch
28. 02. 2010
Dát tip
řízek

Norsko 1
28. 02. 2010
Dát tip
vpodstatě cokoli

Rezatá kočka s jablečnou náplní v římském hrnci....tzv. kočičí štrůdl.

skoro
28. 02. 2010
Dát tip
A nebo štrůdl

zemlbába

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru