Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět vět

04. 03. 2010
19
34
2958
Autor
macecha

včera jsem byla u lékaře. Léky,které by mi pomohly jsou velmi drahé. Můj důchod nečiní ani šest tisíc. Platím byt a ještě další léky. Pracovala jsem 35 let, platila pojištění a když dnes na léky nemám, tak mi doktorka řekla,že když mi bude zle, ať se omyji vodou a nevycházím z domu. Paráda.

 

stáří také tvoří
svět vět bez konce
nikdo s námi nehovoří
naše žití zapotřebí není
jsme nadbyteční
byť jsme si zdraví pojistili
nechají nás umřít
doktoři lék nepodají
je prý drahý
a ty důchodce
máš nárok
jen na ty máry

svět vět to je nekonečno
jako svět hvězd
zdá se býti malým
jen v mezilidských vztazích


34 názorů

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
Jiří, tys uhodil hřebíček na hlavičku. Definoval jsi to přesně!

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
Jarmilo, také to tak dělám! Nic jiného ani nezbývá :o))

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
Marku, je to smutné už teď. A vůbec si nedovedu představit, co čeká naše potomky.

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
avox - to máš tedy pravdu!!!!

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
Jarmilko, děkuji.

nostalgik
07. 03. 2010
Dát tip
Tak už byla uzákoněna i skrytá euthanasie... Poctivější je říct: kdo nemá na zaplacení léčby, ať nežije!

studená je zdravá! opláchni a ven!***

Muamarek
05. 03. 2010
Dát tip
Ono, když se podíváš, jak lehce se zamete s lidmi v produktivním věku, co makaj a snažej se celej život, jen už jsou prostě "nadbytečný" a nehoděj se při maximalizaci zisku nadnárodních společností... Je to smutný, Marek

avox
05. 03. 2010
Dát tip
Je to smutné, znám několik podobných příběhů, proto jsem přešla na "babskou" medicínou a doktory neobtěžuji... dojdu si jednou za tři měsíce napsat své tři prášky a na dotaz, zda mi něco nechybí, standardně odpovídám - ne, jen léta mi nějak přebývají, ale to vy léčit stejně neumíte... drž se maceško, vždyť ženská prý vydrží víc než člověk :-) */

vydržíš!!! :)))))))) - MUSÍŠ, máme Tě rádi!!!!!!

macecha
05. 03. 2010
Dát tip
Jarmilko, asi bych musela změnit město, protože tady u nás, co jsem zažila loni v létě, jiní lékaři nejsou. Všichni stejní. Letos jsem změnila zubaře a spadla jsem z bláta do louže :o)) Nechám to osudu. Buď vydržím, nebo nevydržím.

změň lékaře, Ani - co člověk, to jiný úhel pohledu***

macecha
04. 03. 2010
Dát tip
Háber - vďaka.

macecha
04. 03. 2010
Dát tip
javavia - bohužel.

macecha
04. 03. 2010
Dát tip
Diano,za máry každý rád zaplatí, protože ho už žádné jiné platby nečekají :o))

Háber
04. 03. 2010
Dát tip
*

javavia
04. 03. 2010
Dát tip
Smutně pravdivé...T

Diana
04. 03. 2010
Dát tip
Omyl! Máry přijdou pěkně draho - no ale to už platí příbuzní... Je to levárna a nespravedlnost! *

macecha
04. 03. 2010
Dát tip
děkuji všem za názory. Nikomu nepřeji, aby se dočkal toho, že vás ve 62 letech odepíší jako nějakou nepotřebnou položku. Lidský život v dnešní době nemá žádnou cenu. Bohužel.

Bíša
04. 03. 2010
Dát tip
Aničko, ach jo...

renegátka
04. 03. 2010
Dát tip
Jenom se netlačit, na každého jednou dojde.I tvoje ošetřující se jednou dočká.

ženil jsem se mlád a hloupý, tak jsem si vzal učitelku...

jejdavilda
04. 03. 2010
Dát tip
aleši aleši, člověl by měl být předvídavý a vzít si doktorku*

To mě nepřekvapuje. V Dubaji mají všechny spotřebiče na petrolej. Má to ovšem tu nevýhodu, že například televizory a radiopřijímače nemůžou být elelektronkové, ale jen lampové; a ty lampičky se musí tím petrolejem dost často dolévat. Ale na to dolévání oni zas mají lidi. Ty Šekry, nebo jak sejim nadává.

rentgen na petrolej mají v Dubaji...u nás se rentgen používá i na lidi...

To ne, jenom se za těch šestnáct let krapítek změnila. Ale moje vzpomínky ne. Fraška života pádí kupředu, jako splašená herka. Ještě relativně nedávno jsme v nemocnici měli rentgen na petrolej...

v některých oborech se řemeslo dědí z generace na generaci, u vás asi předala dcera svou praxi mamince :o)

Já jsem byl nuce navštívit svoji ošetřující mastičkářku před čtrnácti dny. Jenom tak na skok. Už ve dveřích jí povídám: "Vy tady suplujete? Naposledy mě píchalo tetanovku takové mladé děvče..." A ona na to: "Vy už jste tady dlouho nebyl že? Tak mi přinesete moč, sestra vám vezme ktev, já vám změřím tlak a pošlu vás na EKG!" "No jo, už vás poznávám," odvětil jsem rychle, aby mi nezačala psát i žádanku na Patologii. Tož tak.

koukám, že mám zásadní neznalosti. Naposledy jsem byl u doktora při nástupu do práce před deseti lety...

Aleši, to je pravda. Pojišťovna skutečně hradí jeden lék. Je to Acylpyrin. Ten ale některé choroby léčí jenom tak trošku.

Prosecký
04. 03. 2010
Dát tip
Moje máma taky počítala každou transfúzi krve (leukémie). Transplantace se v 61 letech už zdravotnictví nevyplatila. Vydržela do konce celkem 145 transfúzí. Stalo se 2004.

Dickers
04. 03. 2010
Dát tip
A bude to drsnější. Já mám 2x důchodové pojištění a doufám, že budu brát v důchodu pěknej balík.Realita bude asi jinačí:) Omývat se budu určitě taky i tak:)

pane jo...takže neplatí to, že vždycky je aspoň jeden lék, který hradí pojišťovna?

koloušek
04. 03. 2010
Dát tip
Pořád se jenom ptáš, odpovědi, tý se nedočkáš.(Olympic) Je to smutné. T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru