Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čo cukru plný, smiech môj, v zákutiach púšťa farby

22. 10. 2001
1
0
1651
Autor
Schella


písať po stenách poslepiačky
naučili ma mnísi jak nebo krásni
(-jakživ si takých krásnych chlapov nevidela!)
hebrejčinou mi srdcu bližšiou
než tvoje srdce


A každou čiarkou v omietke,
ďalej som od teba.
chuan
08. 05. 2002
Dát tip
totok sa vraj nema, ale su niegde pravidla? písať si po stenách naslepo naučili ma mnísi hebrejčinou mi srdcu bližšiou než to tvoje A každou čiarkou v omietke, som ďalej

Bix
24. 10. 2001
Dát tip
báseň sa mi páči len v útržkoch :o)) prvý verš ma krásne navnadil, mnísi ma viedli ďalej, ale potom ma udupala ich krása ( ktorá mi do tej chrámovej atmosféry so zatuchnutými múrmi nezapasovala ), hlavne ten obsah zátvorky..... ten duplikát srdca, hm... hebrejčina a čiarka v omietke ma vniesli opäť tam, kde som chcela na začiatku ostať...

Naso
23. 10. 2001
Dát tip
Schella cez leto zrejme absolvovala kurzy vysokej poézie... Obaľuje slová do viet, ktoré si nemôžeš nevšimnúť, odvolávajúc sa na jasné symboly (mnísi) dáva básni určitú mieru mystiky a hĺbky, aby v poslednej vete od sakrálna prešla k profánnemu banálnemu citovému vyznaniu a tak z básne vytvára jednoduchý a pochopiteľný uzavretý vesmír. A titulok je tiež oceneniahodný (akosi opäť vchádzajú do módy dlhšie názvy) Bravóó Schella - skvelá! T.

Bix
23. 10. 2001
Dát tip
vrátim sa !!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru