Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha středního věku

05. 03. 2010
18
28
3911
Autor
aleš-novák

ze života :o)

tys chodil v noci

po bytě?

ptá se mě ráno

má milá

  

no musel jsem...

však víš.

vždycky jsem to vydržel

až do rána

ale dnes...

  

inu,

asi už jsi starý...


28 názorů

jasně :o) ale je to jedna z minimálně tří možností, které už tu více či méně zazněly...:o)aniž jsem se jako autor angažoval...

Edvin1
11. 03. 2010
Dát tip
Ne ne, musíš je popostrčit. Jak jsem vtipně naznačil, dalo by se, dalo by se. Mikrominipovídečka: "Janinko, spíš?" "Co chceš?" Lehce ji kousám do lalůčku. "Au!" "Janinko, já tě miluju!" "Co máš, porád!" "Nade vše!" "Kecáš." "Janinko, já už to nevydržím!" "To rozchodíš!" Vzdychám, zvedám se a vydávám se na svou procházku po bytě. Na kobercích je vyšlapaná pěšinka. Za okny noc. Z ložnice se pootevřenými dveřmi line tiché oddychování mé drahé. :-)

Edvine, jak se ukázalo v diskusi, tak právě nedořečení pointy může čtenáře zavést tím směrem, kterým oni sami chtějí být vedeni...:o)

Edvin1
11. 03. 2010
Dát tip
Se zájmem jsem si přečetl.... poznámku macechy. :-) (Macecho, jak že se ten čaj jmenuje? :-) ) Samotná básnička jaksi postrádá pointu. Leda že slova "vždycky jsem to vydržel až do rána" obsahují dvojsmysl. :-O dědEd :-) P.S. Maceše zde tip. Takže si ho Aleši z celkového počtu zase odečti.

PST
08. 03. 2010
Dát tip
*

macecha
08. 03. 2010
Dát tip
aleši-je na to výborný čaj. Mají ho v lékárně. T***

Impresse
07. 03. 2010
Dát tip
:-)*

Toscana
05. 03. 2010
Dát tip
prosténání jsi prostě jen taktně zamlčel... :o)))

FAE BOMB
05. 03. 2010
Dát tip
Kup si lepší matraci, nebo rovnou celou postel. Nebudeš muset rozcházet ztuhlý klouby, abys znovu usnul. Dřív jsem spal na starý a malý válendě s proleželejma matracema. Tak jsem si nechal vyrobit postel 220x120 a je to pelech, jak prase! To je skoro hřích ráno vstávat!!!

baaba
05. 03. 2010
Dát tip
co když to jen taková výmluva? Přeci jí nemůže sdělit, že měl chuť na sex a redeji ho rozchodil:))))

snake_01
05. 03. 2010
Dát tip
12: Stojí to, co s tím? 20: Stojí to, co za to? 30: Stojí to, no proto. 50: stojí to za to?

Toscana: copak se tam píše, že jsem celou noc Prostenal? :o)

snake_01
05. 03. 2010
Dát tip
Do šesti byl mým nejlepším přítelem gumový traktor Do třiceti pes A když další roky ušly vzývám mušli

Toscana
05. 03. 2010
Dát tip
To se mělo jmenovat spíš "úvaha začínajícího prostatika" :o))) *t

koloušek
05. 03. 2010
Dát tip
U postele papír, tužka, může se vždy hodit, je to přece menší fuška, než si pro to chodit.

avox
05. 03. 2010
Dát tip
není to moc veselé, když uteče z postele ... :-))

koloušek: třeba viz Prosecký...:o)

koloušek
05. 03. 2010
Dát tip
Otázkou je pro pána, CO vydržet do rána? T*

Prosecký: i tak možno :o)

Prosecký
05. 03. 2010
Dát tip
Já myslím, že Aleš dříve vydržel se svými poetickými nápady až do rána, ale dnes už si je pro jistotu zapíše hned. Vím to podle sebe: do rána mohu zemřít nebo nápad zapomenout. Výsledek je stejný.

renegátka
05. 03. 2010
Dát tip
Nemám ráda prostatiky řvou a kopou do statiky každičkého vztahu, když je mládí v tahu.

Diana
05. 03. 2010
Dát tip
Ta Ferry! Ta má ale vědomosti a známosti - inu, Pražák! alešku a ještě zapírej, žes nevěděl, co spustíš. Jakobys tu bandu tady neznal! ;-)

Strawberry
05. 03. 2010
Dát tip
a tobě jo?

Str: Nic ti nebrání...

Strawberry
05. 03. 2010
Dát tip
raději bych se věnoval něčemu jinému, ale ne psaní

a jéje...asi to smažu :o)

Ferry
05. 03. 2010
Dát tip
Ne, ty nejsi starý, toť úvaha mylná ni žláza předstojná není neomylná někdy i mladého pozlobí s věkem pak ataky znásobí Přijeď k nám, Alešku i s prostatou spravíme ji měrou vrchovatou sanatorium "Zlatá žíla", Praha ("Naše Praha stověžatá to je něco pro prostata")

Diana
05. 03. 2010
Dát tip
A to sis šel dát panáka nebo pivko? ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru