Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O chlápkovi, který byl z muziky úplně na větvi...

07. 03. 2010
6
49
3031
Autor
FAE BOMB

(Logar je provincie v Afghánistánu. Nyní je tam celkem "horko".)

 

Třešnička na Portě

 

Jeden chlápek v Logaru,

hrál místním na kytaru.

Byl to však hráč falešný,

teďka visí na třešni...!

 

 

 


49 názorů

Arlea689
12. 03. 2010
Dát tip
Už vidím ten dialog nad "obsazenou" třešní. "Falešnej hráč?" "Jo." "Karty?" "Kytara."

FAE BOMB
09. 03. 2010
Dát tip
yy, proto jsem to sem taky hodil, je to zajímavý. Kvůli národnostní různorodosti tam každopádně klid jen tak nebude. Osobně bych naší hymnu taky pozměnil. "Bory šumí po skalinách pro Čechy a Moraváky. Dále pak pro cikány, Vietnamce a kdejakou přistěhovaleckou verbež..."

FAE BOMB
09. 03. 2010
Dát tip
Napřed falešně zahrál americkou hymnu. Všichni mu tleskali. Brali to jako dobrej žert. Pak ale začal hrát hymnu afghánskou... Wiki: Národní hymna Tato země je Afghánistán, Je pýchou každého Afghánce, Krajina míru, krajina meče, Její synové jsou všichni odvážní Toto je krajina všech kmenů, Krajina Balúčů a Uzbeků, Paštúnů a Hazárů, Turkmenů a Tádžiků, spolu s Araby a Gudžary, Pamírci, Núristánci, Brahuicy, a Kizilbachy Též s Aimaky a Pašaji Tato krajina bude svítit navždy, Jako slunce na modré obloze, v hrudi Asie, zůstane navždy jako srdce Budeme následovat jediného boha, My všichni voláme:Alláh je velký! My všichni voláme:Alláh je velký!

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
TO: Portu neznám, jen ten pojem. Nejsem si však zcela jist, za i v Afgánistánu mají něco podobného. Pouze však předpokládám, že by případné nedokonalosti ve hře na hudební nástroj asi nebyly kladně přijaty...

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
an: Protože to ale nezpíval dost procítěně, tak ho zavěsili na třešeň, dokud neuzraje... :-)

černé.. ale jo.t

zřejmě hrál "...jóó třešně zrááály..."

FAE BOMB
08. 03. 2010
Dát tip
Pro úplnost dodávám, že "GOD BLESS THE TALIBAN" si tam neznámý žertéř přidal, což je ostatně vidět na poněkud odlišném písmu, jinak je to dobrá předělávka.

FAE BOMB
07. 03. 2010
Dát tip
Hézkýýýý... Filmeček jsem málem sežral i s monitorem. Totálně mě dostal ten závěrečnej text na obrazovce, kterej je, pokud si pamatuju, původní.

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip

martinez
07. 03. 2010
Dát tip
a to měl napsat koník - za mne sice ale koník - no nic, aspoň ti posílíme pozici - a už mizíme obě teda - dobrou noc ve spolek :o)

martinez
07. 03. 2010
Dát tip
sem obětovala sama sebe - eště před půlhodinou asi to bylo moje místo :o)

lidi... hmm, a co němá tvář rybí, hmm? :o)

FAE BOMB
07. 03. 2010
Dát tip
Čau lidi! Dík za tipy a za kritiky taky! Teď na to koukám a vidim, že mám nejdiskutovanější dílo za poslední tři dny. Super!

no já ani nevidím důvod proč by to měl mazat - dyk my mu tu kulturně na dané téma...

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Vsadím se, že on to nesmaže, poněvadž je muž a má nějakou hrdost

první a poslední.. a už sme na prvním místě aj s bombou, teda Bombem :o)

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
nebo dvě

ano, pivo

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
cíl zůstává

no metody se různí :o)

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Podplácet kritiky není můj styl

no dybys někoho dostal do zlatýho výběru, to by byla zásluha!

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Já jsem takle jednou, a není to dávno, Pišmi dostal na první místo, ale asi jí to bylo málo :-)

už sme autora dostali na 7. příčku :o) on to byl vrátnej, skladník a správce nějak v jednom - něco sme vyklízeli, přenášeli, zapisovali, polepovali číslama... a taky sem mu pomáhala s jeho sbírkou odznaků :o)

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Pomáhat vrátnýmu, to musel bejt bezva džob :-)

no, tam sme měli tělocvik taky - ale na 6 ráno, já tam byla jednou a víckrát se to nepovedlo - pak sem musela chodit někam na úvoz do nějakýho skladu pomáhat vrátnýmu abych dostala zápočet :o)

renegátka
07. 03. 2010
Dát tip
To jsou konce.*

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
a tělocvik jsme měli na francouzské, prostě po celým brně

tak to nevím - já byla na fildě a kamarády měla na přírodovědě - takže to byly místa kolem našich škol, kolejí a nebo v centru

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
všecky znám. uf, ta nostalgie. taky u peďáku na poříčí byla dobrá, jak se jmenovala ?

my chodili jen do pár tak nějak stabilně - u školy do akády, ta už není, na to logáro, pak třeba na čtverec nebo ke katovi - a u kolejí sme měli zlatou hrušku :o) - a ono už z toho není skoro nic, snad jen to logáro...

Blbosti mě baví. Tip.

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Měl bych se někdy podívat do všech hospod, ve kterých jsem za studií v brně kalil. Ale to abych si vzal dovolenou

no já pamatuju že dyž sem začínala svou pivní kariéru, za dvacku bylo 10 piv (10°)aj s dýškem - ale pak to zvedli brzy, to jo...

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
dyť je to kousek od fakulty. ale pivo za tyto prachy už nepamatuju, myslím. tak 2,50

pivo bylo za 1,70 myslím

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
jo, tam jsme taky chodili :-)

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
jo, tam jsme taky chodili :-)


skoro
07. 03. 2010
Dát tip
Co je Průmyslovka?Ale Veveří bych snad našel. Přidám se k tobě.T-mají tam i třešňovici?

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
když se jde zespoda, tak vlevo ?

Brno nebo Afgánistán? :o) Logáro v Brně u Průmyslovky, na Veveří

Norsko 1
07. 03. 2010
Dát tip
Kde to je ? Vzpomínám si jen matně ...

bez ohledu na současnou situaci v Afganistánu mě to pobavilo - a já chodívala do Logára na pivo... ale v Brně teda :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru