Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod na to, jak říct své přítelkyni o nezbytnosti rozchodu

10. 03. 2010
9
27
2894
Autor
snake_01

 

 

 

 

Vylož ženě

vyloženě

pravdu

Prav: "Jdu!"


27 názorů

snake_01
11. 03. 2010
Dát tip
Kdo hledá, nachází :o) díky

Sršáň
11. 03. 2010
Dát tip
spousta lidí si myslí že je to blbůstka, ale po pravdě tak jednoduché to není, najít takovou složeninu je buď velká náhoda nebo to dá spoustu hledání *t.

PST
10. 03. 2010
Dát tip
Často je v tom někdo nevině, ale spíš si za to mohou oba. No holt špatně vybral...

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
On si nahnul, ona zahla, on šel domů, ona táhla :o)

PST
10. 03. 2010
Dát tip
Jak snadné by to bylo, kdyby se tím muži řídili, kolik žen by bylo opět šťastně svobodných :). Než se trápit ve vztahu raděj bez všech průtahů rozseknout to hezky vzpříma oběma zas bude prima...

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
Ale to by pak zněla: svaly krásné, svaly mé, pravý biceps tričko pne, tricepsy jak hory jsou, snad k titulu pomohou. nebo tak

Zbora
10. 03. 2010
Dát tip
Stejně tak dobře by to mohla být i píseň bývalého kul turirty ;)

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
takže je to vlastně kalk slavné antické básně: Ó kolena, kolena... :o)

češky krásné češky mé...je notalgická píseň bývalého aktivního turisty, kterou si zpívá při mazání kolen opodeldokem...

baaba
10. 03. 2010
Dát tip
:O)))

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
Dovolte mi interpretovat další šlágr a uvést jej na pravou míru: Češky krásné, Češky mé! Duše ve mně touhou pne, kde ty vaše hory jsou, zasnoubené, s oblohou? jsou tu některé sporné body, jimž je třeba se věnovat. Předně je to interpretace druhého verše, zde bych upozornil na věnování pozornosti neobvyklé volbě slovesa, jakož i na to, že podle středověké mystiky sídlí duše v oblasti podbříšku. Dalším spekulativním bodem je metafora hor, která s ohledem na tělesnou proporcionalitu českých žen může znamenat ledacos. Posledním bodem je pak obloha, jakožto doplněk masitého jídla, uzavírající text. I zde by bylo lze uvažovat o tom, o vlastně tento jinotaj znamená...

Petrusha
10. 03. 2010
Dát tip
neviem, s čechmi moc skúseností nemám :)

Petrusha: dobrá československá hříčka... česky v-daný...slovensky v-adný nebo naopak?

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
někde i tři, ale to je spíš velkoobchodní luxus - při nákupu více spotřebičů najednou, což je v daném kontextu považováno za nezákonné :o)

Petrusha
10. 03. 2010
Dát tip
každý v-daný kus sa dá v rámci záruky reklamovať a vymeniť :) zákony EU nám predsa garantujú 2 roky, či nie? :)

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
Ano, Zbora má naprostou pravdu, stejně tak by v rámci genderové korektnosti měla žena státník být označena jako STÁTNICE, žena generál GENERÁLKA a žena dlaždič DLAŽDIČKA. Tak je to správné, tak to má být.

obávám se, že ženy si to dokáží spočítat na dvou prstech jedné ruky...

Zbora
10. 03. 2010
Dát tip
Ano, tady se ovšem ženy ocitají v nezáviděníhodné situaci, protože nikdy dopředu nemohou tušit, jak velký kus muže jim bude v - dán!

Zbora: naprosto souhlasím. Z čistě anatomického hlediska může být v - dán pouze muž, a to ještě ne celý...

Petrusha
10. 03. 2010
Dát tip
ono či nakoniec na Slovensku existuje na to preklad - vdaná = vydatá (a to už je len skok k sloíčku vydaná - napríklad na milosť a nemilosť) - skrátka archaizmus na slovo vzatý :)

Zbora
10. 03. 2010
Dát tip
Ženský stav od ženáče by pak logicky měla být mužatka.

Zbora
10. 03. 2010
Dát tip
Ve své poslední reakci velmi nenásilným způsobem upozorňuje had se startovním číslem 1 na dnes tolik skloňovanou genderovou problematiku. Pokud muž může být ženat, měla by žena mít právo honosit se přízviskem mužatá a ne nicneříkajícím vdaná.

Petrusha
10. 03. 2010
Dát tip
len aby ti choť nepovedala len: "Choď!" :)

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
Ale je-li to jinak, pak jediné, co svým způsobem mluví pro myslivcovu čest je fakt, že se z textu nikde nedozvídáme, zda je ženat. :o)

myslivcovo péro na klobouků má v písni stejný význam jako úsloví každý voják nosí v tornistře maršálskou hůl. Myslivec touží být spisovatelem, tajně na posedu smolí svůj první román. Akam jinam by pero měl uložit, aby mu neudělalo kaňku na kamizole?

snake_01
10. 03. 2010
Dát tip
O podobném tématu metaforicky poučuje malé děti i známý šlágr Skákal pes, v níž má myslivec, cituji: "PÉRO NA KLOBOUKU". Neboli vystavuje jej a dává na odiv kudy chodí...

a její pohled? zahnul-táhnul...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru